نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: ایستادگی ما در برابر تحقیرهای دشمنان باید بر اساس رفتار اهل بیت باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه  مشهد در جوار حرم مطهر رضوی گفت: حکومت یزید دو هدف را دنبال می کرد ، هدف اول آن که برق چشمی از مخالفان بنی امیه بگیرد و هدف دوم از بین بردن ارزش های اسلامی با تحقیر اهل بیت(ع) بود.

خطیب جمعه مشهد افزود: فتح خیبر یکی از ارزش ها و نقاط قوت اسلام است که حکومت یزید سعی در ضد ارزش نشان دادن آن داشت.

وی گفت: امروز نیز دشمنان اسلام و انقلاب درست مثل حکومت بنی امیه با گذاشتن تحریم ها سعی در تحقیر کردن مردم ایران دارند.

خطیب جمعه مشهد گفت: وظیفه ملت ایران این است که هم چون امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) که اهانت ها و تحقیر های دشمنان را مدیریت کردند ،شرایط بحرانی امروز را مدیریت کنیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به اینکه کربلا کلاس درس است افزود: مسئولین و مردم باید از کربلا درس بگیرند، طبق فرمایشات امام خمینی (ره) که ماه محرم ، «ماه پیروزی خون بر شمشیر است» مسئولین و مردم باید در مسیر درست حرکت کنند.

وی با اشاره به مسئله اقتصاد مقاومتی گفت : اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و طبق فرمایشات روشنگر مقام معظم رهبری که شاخص ها و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی را مشخص کردند، عمل کنیم تا دشمنان نتوانند بر ما مسلط شوند .

انتهای پیام //ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.