رقابت های انتخابی اوزان غیر المپیکی برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان با پیروزی بهنام احسان پور و مصطفی حسین خانی در رشته آزاد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات کشتی آزاد بهنام احسان پور و مصطفی حسین خانی با دو پیروزی مقابل حریفان خود نفر برتر این وزن شدند.
 
در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور در دو کشتی مقابل مسعود اسماعیل پور با نتایج 4 بر 4 و 6 بر 6 به پیروزی رسید و در وزن 70 کیلوگرم نیز مصطفی حسین خانی محمد نادری را در دو کتشی و با نتایج 12 بر 2 و 10 بر صفر شکست داد تا نفرات برتر این اوزان برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شود.

در مسابقات پهلوانی اسماعیل نجاتیان، جواد محجوب و احمد میرزاپور در اوزان 90، 100 و 100+ کیلوگرم به عنوان نخست دست یافتند.

نتایج دیدارهای کشتی پهلوانی به شرح زیر است:

90 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان 10- مجتبی کلانتریان 2
90 کیلوگرم: مجتبی کلانتریان ضربه فنی- اسماعیل نجاتیان
90 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان 5- مجتبی کلانتریان 3

100 کیلوگرم: جواد محجوب ضربه فنی – سینا غلامی 3
100 کیلوگرم جواد محجوب ضربه فنی، سینا غلامی

100+ کیلوگرم: اشکان مردانی یک- احمد میرزاپور صفر
100+ کیلوگرم: احمد میزاپور ضرفه فنی – اشکان مردانی 4
100+ کیلوگرم: احمد میرزاپور ضربه فنی- اشکان مردانی صفر

بر اساس مقررات این رقابت ها پیروز دو کشتی از سه کشتی برنده نهایی بود.

همچنین در وزن 80 کشتی فرنگی نیز که به صورت دوره ای برگزار می شود تاکنون سه کشتی برگزار شده که یوسف قادریان ابتدا با نتیجه 3 بر 2 مهدی فلاح را شکست داد و سپس با نتیجه یک بر یک از سد رامین طاهری گذشت، رامین طاهری نیز با نتیجه یک بر یک مهدی فلاح را شکست داد.

برنده نهایی این رقابت نیز پیروز دو مسابقه از سه مسابقه میان رامین طاهری و یوسف قادریان است.

رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی روزهای 20 و 21 آذرماه در شهر بوداپست مجارستان و رقابت های جهانی کشتی پهلوانی روز 22 آبان ماه در شهر مینسک بلاروس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار