مدرسه سه كلاسه دوره متوسطه اول در روستای انبي منطقه سیلوانای ارومیه با حضور معاون سوادآموزي اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی احداث گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه سیلوانا دراين مراسم ضمن تسليت ايام سوگواري ماه محرم وصفر گفت : سخاوت و ايثار از واژاگان مقدّس دين اسلام است و سخاوتمند كسي است كه هرآنچه ازخود اضافه دارد مي بخشد وايثارگر كسي است كه با وجود نيازشديد خود، بازهم مي بخشد و ارزش كارخيّرين درذات آن كارنهفته است.

مصطفوي بیان كرد: کار خیر یک توفیق الهی است که نصیب بندگان صالح خداوند می شود و خیّرین مدرسه ساز از این فرصت بندگی نهایت استفاده و سود معنوی را می برند.

وي درادامه ازخیّرین محترم بعنوان خردمندترین نیکوکاران یاد کرد که به بسترسازی و رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و ایرانی کمک می نمایند.

سپس ريباز ميرزايي بخشدارمنطقه سيلوانا نیز از آموزش و پرورش بعنوان تربيت كننده نسل آينده ياد كرد و افزود : بخاطر همين تعليم و تربيت است كه شاهد رشد و پيشرفت همه جانبه جمهوري اسلامي ايران هستيم .

وي گفت: امروزه در اكثر كشورها در زمينه ي علم آموزي سرمايه گذاري صورت گرفته و هركشوري كه نيروي انساني آن توسعه يافته داشته باشد موفق تر مي شود. از صدر اسلام تا به امروز كار خير وجود داشته و اولين خيّر ما حضرت خديجه (س)است كه اموال خود را در راه ترويج اسلام به مصرف رسانده است. دنيا زود گذر و عمر انسان كوتاه است بنابراين تنها چيزي كه در دنياي مادي مي ماند عمل خير است كه ذخيره آخرت انسان مي باشد.

ميرزايي خاطر نشان كرد: ثروتمندترین افراد کسانی هستند که در خدمت مردم باشند و خیّرین مدرسه ساز، افرادی هستند که عشق واقعی یعنی خدمت به مردم را در پیش گرفته اند.

لازم به ذکر است ؛ اين چهارمين مدرسه اي است كه توسط همين برادران مبلّغ (ساكن درتهران) در اين منطقه محروم ساخته مي شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.