مرگ هوادار تراکتور در جریان دربی تبریز

ذوالفقاری: مرگ هوادار تبریزی شیرینی برد را تلخ کرد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مرگ هوادار تراکتورسازی شیرینی برد دربی را برای ما تلخ کرد.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و  فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دلایل زیادی از مرگ هوادار تراکتورسازی مطرح می کنند. یکی از ماموران حراست ورزشگاه اعلام کرد که این هوادار سرش به زمین خورد و بر اثر ضربه مغزی فوت کرد اما سرپرست مرکز فوریتهای پزشکی گفته که این هوادار به علت هیجان و استرس دچار ایست قلبی شده است. به هر حال از مرگ این هوادار متاسف شدم و به خانواده اش تسلیت می گویم. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال این هوادار در جریان  تشویق تیم محبوبش فوت کرد و به طور حتم باشگاه تراکتورسازی حمایتهای لازم را از خانواده آن مرحوم می کنم. حتی نماینده ای از باشگاه برای عرض تسلیت و همدردی به خانه آن مرحوم اعزام می شود .

ذوالفقاری درباره برد تیم تراکتورسازی در دربی تبریز گفت: خدا را شکر که بعد از دو تساوی توانستیم دربی را ببریم و با روحیه بالا تعطیلات لیگ برتر را سپری کنیم. تیم ما طوری بازی کرد که اجازه حضور مهاجمان حریف را به مجوطه 18 قدم نداد و در نهایت با کسب سه امتیاز این بازی به صدر جدول بازگشتیم. 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: تجربه تیم ما نسبت به گسترش بیشتر است و استحاق برد دربی تبریز را داشتیم. 

گفتنی است؛ یک هوادار ۴۱ ساله تیم تراکتورسازی در جریان دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد به علت هیجان و استرس دچار ایست قلبی تنفسی شد و جانش را از دست داد. این هوادار بلافاصله به بیمارستان شهید محلاتی تبریز انتقال داده شد؛ اما متاسفانه تلاش برای احیا فایده نداشت و او جانش را از دست داد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار