لیگ دسته یک فوتبال

خونه به خونه به دنبال تداوم صدرنشینی/ فرار فجر و استقلال از سقوط

مسابقات لیگ دسته یک فوتبال امروز با انجام 5 دیدار پیگیری می کند.

خونه به خونه به دنبال تداوم صدرنشینی/ فرار فجر و استقلال از سقوطبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بازی های لیگ یک در هفته 12 در سه روز برگزار می شود.ابتدا در روز شنبه 8 آبان 5 بازی،15 آبان یک بازی و 18 آبان سه بازی دیگر پیگیری خواهد شد.

 مس رفسنجان - ایرانجوان بوشهر؛ ورزشگاه شهداء رفسنجان  8آبان

مس که در جایگاه 15 جدول قرار دارد به مصاف تیمی می رود که با مشکل مالی رو به رو شده است و  تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به دنبال فسخ قرارداد هستند.با این حال باید دید تیم ایرانجوان هزینه سفرش به رفسنجان تامین می شود یا نه!


 فولاد یزد - راه‌آهن تهران؛ ورزشگاه شهید نصیری یزد  8 آبان

تیم فوتبال راه آهن با توجه به مشکلات مالی که دراد تا به اینجا نتایج بدی نگرفته و هفته گذشته صدرنشینی را از سپیدرود رشت گرفته است. فولاد  در هفته گذشته به مس کرمان نتیجه را واگذار کرد و باید راه آهن بحران زده را شکست دهد.

 خیبرخرم‌آباد - گل‌گهر سیرجان؛ ورزشگاه تختی خرم آباد  8 آبان

گل گهر سیرجان میهمان خیبر است و شاگردان بگوویچ برای رسیدن به صدر جدول باید سه امتیاز بگیرند.خیبر در هفته گذشته فجر را شکست داد و سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه کسب کرد.

 سپیدرود رشت - نفت مسجدسلیمان؛ ورزشگاه شهید عضدی رشت  8 آبان

سپیدرود بحران زده در لیگ یک نتایج خوبی گرفته و جزو تیم های مدعی است.سپیدرود دو هفته است که نتیجه نگرفته و فقط دو امتیاز از حریفان گرفته و باید نفت را شکست دهد.

 پارس جنوبی جم بوشهر - فجرسپاسی شیراز؛ ورزشگاه تختی
شهرجم بوشهر  8 آبان
 

فجر سپاسی برای فرار از سقوط به لیگ دسته دوم دست به تغییرات زد و پیروانی را به شیراز بازگرداند.این تیم باید تمام بازی های پیش رو را پیروز شود تا به بالای جدول برسد.پارس جنوبی هم بدون محروم و مصدوم به مصاف فجر می رود تا رتبه خود را  در جدول لیگ یک تک رقمی کند

 استقلال اهواز - ملوان بندر انزلی؛ ورزشگاه تختی اهواز 15 آبان

استقلال که در قعر جدول قرار دارد امیدی برای رسیدن به صدر جدول ندارد و مسوولان باشگاه به دنبال حفظ تیم در لیگ یک هستند.استقلال در بازی با ملوان از سرمربی جدید خود میرزاییان استفاده خواهد کرد.ملوان در حال حاضر با 21 امتیاز در جایگاه 4 قرار دارد.

 آلومینیوم اراک -  مس کرمان؛ ورزشگاه امام خمینی اراک  18 آبان

مس کرمان با سه امتیاز بازی با آلومینیوم به جمع بالا نشینان لیگ اضافه و 19 امتیازی می شود و در جدول وضعیت مشابهی با آلومینیوم اراک دارد.

 خونه به خونه مازندران - اکسین البرز؛ ورزشگاه هفتم تیر بابل  18 آبان 

تیم فوتبال خونه به خونه صدرنشین فعلی لیگ یک است و برای اینکه جایگاه خود را حفظ کند محکوم به برد است.از طرفی اکسین که در جایگاه 5 جدول قرار دارد می تواند با شکست صدرنشین لیگ به صدر جدول برسد.

بادران تهران - نساجی مازندران؛ ورزشگاه اکباتان تهران  18 آبان

این بازی احتمال دارد به دلیل اعتصاب بازیکنان تیم نساجی لغو شود.شاگردان فکری که نتایج خوبی گرفته بودند با مشکلات مالی رو به رو شده اند و تیم دو روز است که تمرین نمی کند.نساجی با شکست بادران 19 امتیازی می شود و به جمع مدعیان اضافه خواهد شد.از طرفی بادران همبا نساجی هم امتیاز است و سه امتیاز برای هر دو تیم حیاتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار