رقابت های هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان با جدال در میانه جدول و تقابل صدرنشین با تیم قعرنشین پیگیری می شود.

لیگ برتر فوتسال بانوان از فردا وارد هفته ششم می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران ؛ هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان با دیدار بانوان تبریز و دانشگاه آزاد وارد هفته ششم می شود.

این هفته از مسابقات جمعه 7 آبان ساعت 10 در شهرهای مختلف آغاز می شود:تیم فوتسال دانشگاه آزاد صدرنشین جدول رده بندی مهمان بانوان تبریز تیم بدون امتیاز این مسابقات است.

از سوی دیگر تیم پالایش نفت در آبادان به مصاف می رشت سپید رود می رود که در صورت پیروزی سپید رود در این بازی می تواند خود را به مدعیان قهرمانی نزدیکتر کند.

در زنجان تیم شهرداری این شهر میزبان تیم فوتسال ملی حفاری است. تیم حفاری که در رده دوم جدول قرار دارد برای دور نماندن از کورس قهرمانی تلاش می کند.

در بازی های دیگر دختران کویر کرمان در خانه به مصاف بازرگانی امیر نوشهر می روند و شهرداری تبریز با سایپا تهران دیدار می کند.

استقلال ساری و سپاهان که به ترتیب با 3 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده 10 و 11 جدول رده بندی قرار دارند برای ارتقا جایگاه خود به میدان می روند.

همچنین شهرداری تبریز میزبان کارای شیراز است نماینده شیراز با کسب نتیجه پر گل در دیدار هفته گذشته خود با انگیزه مضاعف پابه میدان می گذارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار