تیم های لیگ یکی با مشکل شدید مالی رو به رو شده اند.

دو تیم لیگ یکی اعتصاب کردند/سرمربی استقلال برکنار شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران، با گذشت یازده هفته از رقابت های لیگ یک چند تیم با بی پولی دست و پنجه نرم می کنند و مشکل جدی دارند.البته در لیگ برتر هم هستند تیم هایی که به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان با مشکل رو به رو شده اند.تیم های خیبر خرم آباد، سپیدرود رشت،نساجی،ایرانجوان بوشهر تیم های بی پول لیگ یک هستند.


اعتصاب نساجی در قائمشهر

 بازیکنان نساجی که با وعده دریافت درصدی از قراردادشان راضی به حضور در تمرینات قبل از دیدار برابر خونه به خونه شده بودند، پس از اینکه دیدند هیچ تغییری در شرایط مالی باشگاه صورت نگرفته در تمرین دیروز شرکت نکردند تا زنگ خطر برای این تیم ریشه دار به صدا درآید.
 شنیده ها حتی حکایت از آن دارد که برخی بازیکنان به شهرهای خود رفته و تا روشن شدن تکلیف تیم قصد عزیمت به قائمشهر را ندارند.

سرمربی استقلال برکنار شد

سرمربی موقت تیم استقلال اهواز از سمت خود برکنار شد.ابراهیم تهامی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز به‌دلیل کسب نتایج ضعیف از سوی مدیریت این باشگاه برکنار شد. تهامی از این پس به‌ عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با این باشگاه همکاری خواهد کرد.این مربی با استقلال در هفته یازدهم شکست سنگینی را مقابل گل گهر متحمل شد.بد نیست بدانید باشگاه استقلال میرزاییان را جایگزین تهامی کرده است.


مالک سابق ملوان به دنبال خرید سپیدرود

بعد از تغییر مالکیت سپیدرود و سپرده شدن موقت آن به هیات فوتبال گیلان ، مذاکرات برای تعیین مالکیت آغاز گردیده و همچنان ادامه دارد. شنیده ها حاکی از آن است که سیروس محجوب مالک سابق ملوان قصد دارد پس از بازگشت به ایران سهام باشگاه سپیدرود رشت را خریداری کند.


 ایرانجوان هم اعتصابی شد

در پی وجود مشکلات مالی در لیگ یک بازیکنان تیم ایرانجوان بوشهر هم دست به اعتصاب زدند و حتی برخی از بازیکنان خواستار فسخ قرارداد با این تیم شدند.بازیکنان تیم بوشهری تاکنون دریافتی نداشته اند و به همین خاطر تمایلی برای حضور در این تیم را ندارند.باید دید تیم های بی پول لیگ یک در ادامه برای حل این مشکل چه راهکاری در نظر خواهند گرفت.

انصراف راه آهن از لیگ یک

در مرحله سوم جام حذفی تیم فوتبال راه آهن باید به مصاف نفت و گاز گچساران برود اما شنیدیم که زرد پوشان احتمال دارد از شرکت در مسابقات انصراف دهند.البته تصمیم نهایی را مسئولان باشگاه به هفته آینده موکول کردند.


سرپرست پارس جنوبی: پیروانی به فجری ها دلگرمی می دهد

خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: برای شرکت در بازی با فجرسپاسی مشکلی نداریم و با تمام قوا به مصاف شاگردان پیروانی خواهیم رفت.البته حضور مجدد این مربی در فجر باعث دلگرمی بازیکنان است و کار سختی در پیش خواهیم داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار