تصادف رانندگی 5 نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهروزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: دیشب با اعلام گزارش تصادف و برخورد خودرو سمند با یک دستگاه اپتیما ایستگاه 4  آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
5 مصدوم در دو سانحه رانندگی + تصاویر
وی ادامه داد: امدادگران پس از ایمن سازی محل حادثه و تامین جاده، عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان که 4 مصدوم از جمله دو زن با متوسط سن 33 سال و دو مرد با متوسط سن 31 سال و از سرنشینان هر دو خودرو بودند را انجام داده و در انتقال مصدومین به عوامل اورژانس کمک کردند.
بهروزی اظهار کرد: همچنین دیشب در بولوار احمد بن موسی (ع)، در اثر انحراف از مسیر و واژگونی خودرو پراید، راننده آن که مرد 52 ساله ای بود، مجروح شد.
5 مصدوم در دو سانحه رانندگی + تصاویر
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: تیم امدادی از ایستگاه سه آتش نشانی شیراز پس از رسیدن به محل حادثه، عملیات امدادرسانی را آغاز کرد.
بهروزی افزود: آتش نشانان پس از تامین جاده، بوسیله تجهیزات ایمنی از جمله تشک نجات، خودرو را به حالت اولیه برگردانده و مجروح حادثه را به منظور مداوا و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: مصدوم ، سانحه ، رانندگی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار