اردبیل؛

برخورد جدی با تاکسیرانان متخلف در شرایط نامناسب جوی

شهردار اردبیل گفت: با تاکسیرانانی که در خدمت رسانی به شهروندان در شرایط نامناسب جوی کوتاهی و یا کرایه های غیرمتعارف مطالبه می کنند، برخورد جدی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جلسه ستاد بحران شهرداری اردبیل با قدردانی از تاکسیرانانی که در شرایط جوی نامناسب به خصوص در برف سنگین اخیر از خدمت به شهروندان دریغ نکردند، افزود: نباید اجازه دهیم عده ای معدود با فرصت طلبی و بی انصافی، زحمات سایر فعالان حمل و نقل عمومی شهر را زیر سوال ببرند.

وی اظهار کرد: آتش نشانی بعد از فراخوان جهت حفاظت از درختان شهر در برابر آسیب های برف سنگین، هم به جا اقدام کرد و هم با بهترین شیوه ها نسبت به شاخه تکانی و هم در راستای توزیع مناسب و به موقع نیرو اقدام کرد، که از زحمات مدیر و کارکنان این سازمان تشکر می کنیم.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات انجام گرفته از سوی حوزه های مختلف شهرداری را مناسب ارزیابی کرد و با تاکید بر ضرورت رفع برخی ایرادات و نواقص، افزود: تمامی مدیران در مجموعه شهرداری بایستی با توجه به ضرورت های مقابله با شرایط بحرانی، با اولویت بندی نسبت به برنامه ریزی و عمل در قبال بحران اقدام کنند.

وی همچنین از استقرار ناوگان اتوبوسرانی درنقاط مختلف شهر جهت جابجایی همشهریان وارائه خدمات به مسافران در شرایط نامناسب جوی خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.