مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشوراز توسعه کلینیک های مددکاری در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛موسوی چلک افزود: در حال حاضر ۲۵۰ کلینیک مددکاری در کشور فعال است و دراستانهای اصفهان، ایلام ارومیه و البرز کلینیک اجتماعی راه اندازی شده است و این مراکز توسعه می یابد.

وی اضافه کرد: در راستای حقوق بشر و مددکاری اجتماعی کلینیک های مددکاری اجتماعی راه اندازی می شود.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشورعنوان کرد: یکی از موضوعات و وظایف مددکاران اجتماعی توجه به موضوع حقوق شهروندی است که بر همین اساس تفاهم نامه ای جداگانه بین انجمن مددکاران اجتماعی ایران و کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی با معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری در سال جاری منعقد شده است.

چلک خاطر نشان کرد:اساس کار ما در نظارت این است که به سمت اصلاح و بهبود پیش بریم و تعطیلی مراکز را افتخار نمی دانیم و اگر نسبت به حقوق جامعه تعدی شود وارد کار می شویم و مراکزی بودند که به علت تخلف تعطیل شدند.

وی بیان کرد:سازمان بهزیستی در بحث واگذاری امور به بخش غیر دولتی جزو موفق ترین سازمانها در کشور است و در بحث کیفی جا دارد که بگویم، مراکز کیفیت لازم را دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشورعنوان کرد:تفاهم نامه ای با انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دادگستری امضا شده تا حقوق شهروندی را توسعه دهیم و در این میان کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی ایران تفاهم نامه را با بهزیستی منعقد کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مددکاری ، کلینیک ، توسعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.