فرماندار چالدران گفت:به دلیل بارش سنگین برف راه 80 روستا در این شهرستان مسدود شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛کریم حسین زاده در جریان بازدید از رفع قطعی برق و بازگشائی محورهای ارتباطی شهرستان اظهار کرد: بارش برف سنگین که از دیشب آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب مسدود شدن راه 80 روستا در سطح شهرستان با محورهای اصلی این شهرستان شده است.

حسین زاده افزود: کلیه محورهای اصلی چالدران به شهرهای همجوار در حال حاضر باز بوده و راهداران اداره راه و شهرسازی برای بازکردن راههای ارتباطی روستاهای مسدود شده نیز تلاش می کنند.
مدیریت بحران چالدران در ادامه اضافه کرد: به علت بارش سنگین برف عبور و مرور وسایل نقلیه در مناطق برف گیر و کوهستانی به لحاظ یخبندان جاده ها به سختی و با زنجیر چرخ صورت می گیرد لذا رانندگان و مسافرین که قصد سفر به چالدران را دارند زنجیر چرخ و وسایل گرامیشی همراه خود داشته باشند.
وی ارتفاع برف را در نقاط شهری 40 سانتیمتر و در ارتفاعات بیش از 60 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: این بارش سنگین باعث شکستگی درختان و قطع جریان برق در شهرستان شده بود که با تلاش شبانه روزی مأموران اداره برق وصل شده است.

ایشان در ادامه افزود: بر اثر این بارش سنگین برف مدارس ابتدائی و راهنمائی شهرستان چالدران نیز تعطیل شده است.

وی از پمپ بنزین داخل شهر، ادارات خدمات رسان از جمله اداره گاز و واحدهای نانوائی بازدید کرد و تاکید نمود که هیچ مشکلی در ارائه خدمات به شهروندان وجود ندارد.

فرماندار چالدران همچنین تاکید کرد : باید کلیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در تمامی مراحل بحران از آمادگی کامل برخوردار باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.