مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: 2 هزار و 300 متر مربع از اراضی شهرستان جیرفت رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مدیر املاک و حقوقی اداره  راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: در راستای برخورد با پدیده زمین خواری 2 هزار و 300 متر مربع از اراضی شهرستان جیرفت رفع تصرف شد.

محمد مهدی رودباری افزود: این تصرفات شامل هشت قطعه زمین در محله حسین آباد و اکبر آباد شهر جیرفت است که با اقدام به موقع ضابطان یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان و همکاری تیم حفاظت نمایندگی راه و شهرسازی جیرفت پس از اخذ مجوز از مقام قضایی رفع تصرف شد.

وی ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متصرفان با انجام عملیات ساختمانی از جمله اجرای اسکلت، دیوار چینی و غیره قصد تصرف این اراضی را داشتند.

وی گفت: یکی از وظایف خطیر اداره کل راه و شهرسازی، حفاظت از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرهاست. 

رودباری خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، نسبت به برخورد با متصرفان اراضی دولتی مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند تا اجازه تصرف به افراد سودجو داده نشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر شهروندان قصد خرید املاک و اراضی در محدوده و حریم شهرها را دارند ابتدا استعلامات لازم را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند تا ناخواسته جزء متصرفان اراضی دولتی قرار نگیرند.



انتهای پیام /س
برچسب ها: کرمان ، جیرفت ، زمین خواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار