نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال / شب پیروزی مدعیان و دومین شکست ارومیه

هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم شهرداری ارومیه با دومین شکست خود در این رقابت‌ها مواجه شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری 6 دیدار در تهران ( دو مسابقه) ، ارومیه، اردکان، تبریز و آمل پیگیری شد و به پایان رسید.

در حساس‌ترین جدال این هفته از مسابقات تیم والیبال بانک سرمایه موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم شهرداری ارومیه به پیروزی برسد و ضمن کسب دومین برد خود در این رقابت‌ها به یک پیروزی دلچسب خارج از خانه دست پیدا کند.
دیگر مدعی این هفته از رقابت‌ها یعنی تیم پیکان تهران هم این هفته خارج از خانه و در آمل به مصاف تیم والیبال کاله رفت که در پایان با حساب 3 بر 2 در این دیدار به برتری رسید و دومین پیروزی خود را تصاحب کرد.
در تهران و در خانه والیبال هم این هفته دو دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های پارسه تهران و متین صالحین ورامین موفق شدند به ترتیب مقابل هاوش گنبد و سایپا تهران به برتری برسند.
تیم والیبال شهرداری تبریز هم در خانه پذیرای تیم شهرداری اراک بود که در پایان موفق شد با حساب 3 بر یک مهمان خود را مغلوب کند.

**نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
پارسه تهران 3 – هاوش گنبد صفر
سایپا تهران 2 – صالحین ورامین 3
شهرداری ارومیه یک – بانک سرمایه 3
شهرداری تبریز 3 – شهرداری اراک یک
کاله مازندران 2 – پیکان تهران 3
خاتم اردکان 3– سازمان عمران شهرداری ساری 2

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار