رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: وزیر بهداشت هیچ نامه‌ای با مطالب تذکرآمیز به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است.

زارع‌نژاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطالب منتشره در بعضی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد و گفت: وزیر بهداشت یک ماه پیش با استناد به منابع علمی در نامه‌ای به رییس صدا و سیما خواستار توقف تبلیغات یک داروی گیاهی لاغری شد که خوشبختانه صدا و سیما نیز این تبلیغ را متوقف کرد.

وی نامه وزیر بهداشت به رییس صدا و سیما را صرفاً یک نامه علمی خواند و تاکید کرد: وزیر بهداشت به غیر از این نامه هیچ نامه‌ دیگری به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است. از این رو مطالب منتشره در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تذکر کتبی وزیر بهداشت به رییس صدا و سیما رد می‌شود.

زارع‌نژاد همچنین با اشاره به اطلاعیه رییس سازمان غذا و دارو برای شرکت‌های دارویی - بهداشتی تصریح کرد: بر اساس این اطلاعیه، شرکت‌های دارویی-بهداشتی در تبلیغات فرآورده‌های خود تنها بر اساس آنچه در مجوز تولیدشان ذکر شده، حق تبلیغ دارند و نباید در این رابطه اغراق کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار