بیمارستان 132 تختخوابی آستارا به بهره برداری می رسد

معاون وزير راه وشهرسازي اعلام کرد:عملیات احداث بیمارستان 132 تختخوابی آستارا تا پایان آبان ماه سالجاری به پایان می رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، معاون وزير ومديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي وعمومي كشور که با هدف بازدید از بیمارستانهای در دست احداث گیلان به این استان سفر كرده بود امروز از بیمارستان های تالش و آستارا هم بازدید کرد.
 
مسئول روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي گيلان در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه لحظاتی قبل گفت: علیزاده معاون وزیر و مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي كشور در جریان بازدید از بیمارستان 160تختخوابي تالش گفت این پروژه در زمینی به مساحت 34970 متر مربع و با زیربنای 15995 مترمربع بیش از 75 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
 
راکعی درادامه اظهار داشت : علیزاده ضمن بازدید از بيمارستان 132 تخته آستارا که عملیات اجرائی آن از زمستان سال87آغاز شد که اين بيمارستان در زميني به مساحت 20هزار و 650 متر مربع در 12هزار و 500 مترمربع زيربنا و 5طبقه احداث شده است كه درآن بخشهايي چون:اورژانس، اتاق عمل، درمانگاه، اتاق بستري، مراقبت هاي ويژه، نوزادان، زنان و زايمان، خدمات اورژانسي و راديولوژي، سونوگرافي و آزمايشگاهي پيش بيني شده است ودر حال حاضر 99 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و انشاالله تا پایان آبمانماه سالجاری جهت تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می گردد.
 
وی بااشاره به اینکه علیزاده عصر امروز در آخرین روز سفر خود به گیلان از بیمارستانهای در دست احداث شرق گیلان هم بازدید خواهد نمود.
 
شایان ذکر است که سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي وعمومي كشور مجری ساخت ساختمانها و تاسیسات دولتی من جمله بیمارستانهاست که پس از ساخت جهت بهره برداری به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می دهد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.