عبدالملک الحوثی: عربستان با چراغ سبز آمریکا به فتنه‌انگیزی می‌پردازد

عبدالملک بدرالدين الحوثی، دبیر کل جنبش انصار الله یمن، به مناسبت سالروز شهادت زيد بن علی (عليهما السلام) به سخنرانی پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلويزيونی المسيره، عبدالملک بدرالدين الحوثی به مناسبت سالروز شهادت زيد بن علی (عليهما السلام) در حال سخنرانی است.

عبدالملک الحوثی تأکید کرد: زمانی که امر به معروف و نهی از منکر از جامعه غایب شود حق نیز در واقعیت زندگی از بین می‌رود. اقدامات عربستان ادامه نفاق و دورویی در جهان اسلام است.

وی گفت: زمانی که آمریکا به عربستان چراغ سبز می‌دهد فتنه در هر کشوری که آن‌ها بخواهند، ایجاد خواهد شد. تجاوز آمریکا و عربستان به کشور ما در راستای ایجاد همین فتنه‌هاست.

رهبر انصارالله تأکید کرد: عربستان مرتکب جنایت بزرگی در صنعا شد و مراسم ختمی را در سالن بزرگی هدف قرار داد. این جنایت یک رسوایی بود، اذعان به آن نیز یک رسوایی بود. متأسفانه برخی می‌خواهند بر روی جنایت‌های عربستان سرپوش بگذارند.   

عبدالملک الحوثی گفت: متجاوزان مردم یمن را در مدارس، مساجد و گورستان‌ها هدف قرار دادند. عربستان با پول و زبان نرم وارد کشورها می‌شود تا به آن کشورها نفوذ کرده و آرامش و ثبات را از بین ببرد. نظام سعودی و مزدورانش خطری علیه صلح داخلی در هر کشوری هستند.

وی گفت: ما باید به بازسازی دولت و مقابله با دشمن و حفظ پایداری و وحدت بپردازیم. همگان باید به مسئولیت ملی خود عمل کنند چرا که جایگزین این مسئله تسلیم شدن و خواری خواهد بود. ما نباید به سازمان ملل تکیه کنیم. حتی بعد از جنایت بزرگ عربستان در صنعا موضع این سازمان کافی نیست.

الحوثی تأکید کرد: ما امیدواریم که برادرانمان در سوریه، مقاومت در لبنان و تمامی افراد شریف و بزرگوار پیروز شوند. ما به مردم عراق به خاطر آغاز عملیات موصل و تلاششان برای پاکسازی تمامی خاک این کشور از وجود داعش تبریک می‌گوییم.

وی گفت:  تجاوز عربستان به یمن بخشی از یک حرکت مخرب تحت حمایت آمریکا و برای خدمت به اسرائیل است. شرایط و اوضاع نشان نمی‌دهد که این تجاوز پایانی داشته باشد. 

الحوثی خطاب به دشمنان یمن گفت: شما قاتل و دزد و مفسد هستید و در زمین کشتار و محاصره و خرابی را به راه انداخته‌اید. گزینه ما برای مقابله با شما پایداری و اعتماد به خداست هر کسی بر خدا تکیه کند خدا برای او کافی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار