باید با انعکاس مناسب مراسم 13 آبان در رسانه ها، پیام شهدا را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست خبری یوم الله 13 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورود شهدای حرم یکی پس از دیگری در اصفهان پیام بزرگی برای ما دارد، افزود: باید با انعکاس مناسب مراسم 13 آبان در رسانه ها، پیام شهدا را به گوش جهانیان برسانیم.
جعفرعسگری با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال در زمان تعطیلی مدارس برگزار می شود، گفت: تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس، امتیاز مثبت و حسن برگزاری این مراسم محسوب می شود.
وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس بطور یقین حضور دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در صحنه پرشورتر خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: لازمه حضور پر شور دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در روز راهپیمایی، اطلاع رسانی مناسب و شناخت و معرفت آنها نسبت به این مراسم است.
عسگری با بیان اینکه مردم ما امروز بیشتر از گذشته بخوبی آمریکا را می شناسند، گفت: مردم امروز شعار مرگ بر آمریکا را با شناخت و شعور بالایی سر می دهند.
وی گفت: عقبه همه جنایات امروز در جهان، آمریکاست و این کشور بصورت مستقیم و غیرمستقیم در آنها دخالت دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آمریکا جنایات زیادی را در جهان اسلام و علیه بشریت مرتکب شده است، افزود: آمریکا مظهر استکبار در عصر کنونی است.
وی گفت: آیت الله فرزانه (رییس دانشگاه آستان قدس رضوی و امام جمعه موقت مشهد مقدس) در راهپیمایی 13 آبان امسال اصفهان سخنرانی می کند.
عسگری گفت: ستاد 13 آبان استان از یک ماه و نیم گذشته با هدف برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به تشکیل 11 کمیته برای برگزاری ستاد مراسم 13 آبان امسال گفت: کمیته برنامه ریزی، اطلاع رسانی، دانشجویی، دانش آموزی، حوزه و روحانیت، تشکل های مردمی و هیات های مذهبی، فرهنگی و هنری، فضا سازی و تبلیغات شهری، فضای مجازی، امنیت و کمیته بانوان از کمیته های فعال این ستاد هستند.
عسگری افزود: مراسم 13 آبان از ساعت 9 روز پنجشنبه با تجمع در میدان انقلاب و راهپیمایی به طرف خیابان پاسداران و آمادگاه برگزار می شود.
در پایان این نشست از پوستر بسیج دانشجویی اصفهان با موضوع استکبارستیزی رونمایی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.