پُلیتیکو: ستاد انتخاباتی ترامپ به کمپینی تجاری تبدیل شده است

پُلیتیکو نوشت: در کمتر از دو هفته تا روز رأی‌گیری سراسری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ستاد انتخاباتی ترامپ به یک کمپین تجاری تغییر یافته است.

پُلیتیکو: ستاد انتخاباتی ترامپ به کمپینی تجاری تبدیل شده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پُلیتیکو با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: در حالی که کمتر از دو هفته تا روز رأی‌گیری سراسری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه این رقابت‌ها، به یک کمپین تجاری تبدیل شده است. در ادامه گزارش آمده است: ترامپ در این فرصت اندک، تمرکز خود را به حرفه اصلیش -مشاور املاک- معطوف کرده است. 

نگارنده گزارش سپس می‌افزاید محور اصلی مبارزات غول املاک و مستغلات در روزهای پایانی رقابت‌های انتخاباتی، به طور مساوی میان مسائل سیاسی و علاقه‌مندی‌های اقتصادی وی تقسیم شده است. در حالی که «هیلاری کلینتون» و طرفداران پر و پا قرص وی بر روی پیروزی در ایالت‌های حساس تمرکز کرده‌اند، ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای توسعه هتل‌هایش و همچنین افتتاح یک شبکه تلویزیونی بلافاصله پس از پایان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، است. 

در ادامه گزارش آمده است: ستاد انتخاباتی ترامپ دوشنبه، یک برنامه شامگاهی برای پخش زنده اخبار در فیسبوک، راه‌اندازی کرد. همچنین، داماد غول املاک و مستغلات اخیراً، در حال رایزنی درخصوص راه‌اندازی یک شبکه اینترنتی برای ترامپ بوده است. 

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان همچنین قرار است روز چهارشنبه، با حضور در هتل در حال ساخت خود در واشینگتن دی سی، آن را رسماً، افتتاح کند. «کرت اندرسون،» یکی از کارشناسان ارشد مسائل سیاسی حزب جمهوری‌خواه، در این خصوص می‌گوید: برای ترامپ، سیاست یک سرگرمی است. هتلداری یک حرفه جدی برای وی محسوب می‌شود.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار