ذوالفقاری در نشست مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری‌های سراسر کشور:

امنیت آینده ما ریشه در وضعیت گذشته و کارکردهای اکنون ما دارد



معاون وزیر کشور در نشست مدیران کل امنیتی انتظامی استانداری ها گفت : امنیت آینده ما ریشه در وضعیت گذشته وکارکردهای اکنون ما دارد، می تواند امنیت ما را بهبود بخشد و یا مشکلاتی را ایجاد کند.


امنیت آینده ما ریشه در وضعیت گذشته و کارکردهای اکنون ما داردبه گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ذوالفقاری معاون امنیتی وانتظامی و دبیر شورای امنیت کشور در همایش مدیران کل امنیتی وانتظامی استانداری های سراسر کشور در وزارت کشور گفت: می بایست در حوزه مأموریت های محول شده، موضوعات را شناسایی، دستور کار لازم را تهیه و در نهایت تمرکز، تصمیم گیری و جمع بندی مورد عمل قرار داد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه معدل سطح مدیریت در کشور پایین است و به تربیت نیروی متخصص در این زمینه در کشور توجه لازم نشده است گفت: داشتن صرف مدرک مستلزم کارآمدی نیست بلکه در بعضی مواقع به صورت عکس عمل کرده است.

دبیر شورای امنیت کشور ، مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری ها را موتور محرکه در استان ها برشمرد و گفت: مسئوولیت اصلی و محوری در حوزه تصمیم سازی پویا در حوزه امنیتی و انتظامی در استان ها بر عهده شما است و در صورتی که درست حرکت کنید می توانید منشأ تحولات در کشور باشید.

ذوالفقاری افزود: همه باید در حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مدیریت و مراقبت کنیم و یکی از کارهای اساسی این است که همچون گذشته، رضایتمندی و مراقبت از مردم را در دستور کار خود قرار دهیم.

معاون امنیتی وانتظامی وزیر کشور با اشاره به مسئولیت وزارت کشور در مراسم اربعین حسینی گفت: در ستاد مرکزی اربعین حسینی، یک حرکت، هماهنگی و انسجام خوبی برای مدیریت شرایط خاص درخصوص خروج و ورود زائرین اربعین حسینی صورت گرفته است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم بر روی چالش های اصلی تمرکز لازم را داشته باشیم، می بایست برآوردهای ما برخواسته از چالش های اصلی باشد و در این خصوص داشتن دانش حقوقی،؛ سیاسی، اجتماعی و مهارت و اراده لازم برای اینکه بتوانیم در حوزه مسئولیت و مأموریت های خود توفیق بیشتری داشته باشیم لازمه کار است.

گفتنی است، در این همایش یک روزه، مباحث پیشگیری از تهدیدات تروریستی در کشور، موضوعات مرتبط با پیشگیری از جعل اسناد ومدارک رسمی و دیگر موضوعات دستور کار از سوی اداره کل امنیتی، دبیرخانه شورای امنیت کشور و نیز مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار