شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در این بیانیه آمده است : «یوم الله سیزدهم آبان»؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگهای زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

« سیزدهم آبان»، سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهانی تشیع، حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی، در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحه سراسر نگین و استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین جهان غرب به سر کردگی آمریکای جنایتکار است.

« سیزدهم آبان»؛ سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالتهای آمریکا در امور داخلی ایران است که این قیام توسط گارد دژخیمان منحوس طاغوت در مقابل درب دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده شد.

« سیزدهم آبان»، سالروز تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، است که امام راحل از آن به عنوان «انقلاب دوم» نام برده‌اند.

سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌، ویژگی «استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی» ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

امروز، دستاوردهای عظم ملت بزرگ ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف دستیابی به علوم فرانوین و فناوری‌های روز دنیا مرهون مجاهدت‌ها و حاصل حرکت در مسیر صحیح استقلال‌طلبی و استکبارستیزی مردم و جوانان غیور این مرز و بوم است. سیزدهم آبان و بهره‌مندی از پیام‌های آن نیز، رمز ماندگار موفقیت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی غرب و استکبار جهانی است. به درستی که امروز انگیزه جوانان این مرز و بوم برای مقاومت و پایداری در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی غرب بیش از پیش شده و همین امر باعث رشد و تعالی ایران براساس آموزه‌های اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن محکوم کردن سیاست‌های جنگ‌طلبانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل؛ از همه قشرهای مختلف مردم کرمان به ویژه جوانان مومن و انقلابی دعوت می‌نماید با حضور گسترده‌ در راهپیمایی و آیین‌ گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که روزپنج شنبه سیزدهم آبان ماه ساعت ۹ صبح از چهارراه توحید ( ارگ سابق ) تا مصلای امام علی (ع) برگزار خواهد شد شرکت نمایند و با حضورخود فریاد ظلم‌ستیزی ، آزادی‌ خواهی و حق‌طلبی ملت شریف ایران را به گوش جهانیان برسانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار