فر‌کی: جا‌یگاهمان را در جدول، با برد این بازی ارتقا می‌دهیم

سر‌مربی تیم فوتبال ‌سایپا گفت: اختلاف امتیازی زیادی با صدر جدول نداریم و با یک برد شرایطمان را در جدول بهبود می‌بخشیم.

فر‌کی: جا‌یگاهمان را در جدول، با برد این بازی ارتقا می‌دهیم
حسین فر‌کی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: دیدار مهمی با سپاهان داریم. این تیم یکی از افتخارات فوتبال کشورمان است و با توجه به اینکه میزبان این بازی هستیم باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا شرایط ‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان آماده هستند و در جلسات تمرینی نقاط ضعف و قوت حریف را به اطلاع بازیکنان رساندم تا با توان خود مقابل سپاهان حاضر شوند. ما با یک برد می‌توانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم. بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با برد این بازی جایگاه خود را ارتقا دهیم.

سر‌مربی تیم ‌سایپا تصریح کرد: به هرحال ما عملکرد خوبی در بازی گذشته خود داشتیم اما موقعیت‌های گل را از دست دادیم. علی‌رغم شایستگی در سه بازی گذشته از 9 امتیاز فقط یک امتیاز را گرفتیم. آنچه که مشخص است اختلاف امتیازی زیادی بین تیم‌ها وجود ندارد و با یک برد میتوانیم شرایط خود ار در جدول بهبود ببخشیم.

فر‌کی درباره تقابل با تیم سابق خود گفت: این موضوع طبیعی است اما هم اکنون سر‌مربی سا‌یپا هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. به نظر حساسیت خاصی وجود ندارد. همچنین برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سر‌مربی سا‌یپا در مورد تعطیلات لیگ برتر گفت: به هر حال ما باید به خاطر تیم‌ملی حرفی درباره این موضوع نزنیم، امیدوارم که مسئولان در آینده تصمیماتی برای حل این موضوع بگیرند که دیگر تیم‌ها معترض نباشند و بازی‌ها با فاصله طولانی به لیگ ضربه نزند. 

وی در ادامه عنوان کرد: در فاصله تعطیلات لیگ برتر با مسابقات جام حذفی درگیر هستیم  و این باعث می‌شود که در شرایط بازی قرار بگیریم. ما در جام حذفی با با‌دران بازی داریم  و امیدوارم از سد این تیم عبور کنیم.

فر‌کی درباره جایگاه متز‌لزلش در نیمکت سا‌یپا گفت: نتایج کسب شده در سا‌یپا هم در دوران حضورم  در فولاد کسب کردم. این تیم هم شرایط مشابه ‌سایپا را داشت با این تفاوت که در  5 هفته ابتدایی به خاطر تقارن با ماه مبارک رمضان نتایج خوبی در فولاد کسب نکردیم اما از هفته دهم روند رو به رشدی داشتیم و 19 هفته نبا‌ختیم و سهمیه آسیا هم گرفتیم اما این نتایج در فولاد به تاریخ بر‌می‌گردد و هم اکنون از آن یادی نمی‌شود.برخی از افراد محبت دارند و  صحبت از برکناری ام می‌کنند اما خیا‌لشان راحت باشد چراکه با رفتن من هیچ اتفاقی برای سایپا رخ نمی‌دهد. از درویشی تشکر می‌کنم که حمایت لازم را از من تا کنون انجام داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال دوست دارم که تیم سا‌یپا نتیجه بگیرد اما متاسفانه بدشانسی‌ها باعث شده که باز‌یکنان مزد ز‌حماتشان را نگیرند. همچنین نتایج تیم تا کنون فاجعه آور نبوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرکی ، سپاهان ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار