تشدید حملات ائتلاف سعودی به یمن و پاسخ موشکی ارتش این کشور

افزایش حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به یمن، با موشک‌های کاتیوشای ارتش این کشور پاسخ داده شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه خبری المیادین، جنگنده‌های ائتلاف سعودی حملات امروز (چهارشنبه) خود به استان های مختلف یمن را افزایش دادند تاجایی که دو حمله هوای به منطقه صرواح در غرب مارب در شمال شرق یمن داشتند.

یک منبع نظامی یمنی نیز گزارش داد: نیروهای منصور هادی،  که تحت حمایت ائتلاف سعودی هستند، حملات توپخانه‌ای گسترده‌ای در مناطق مختلف صرواح داشتند که به تخریب برخی خانه‌ها و مزارع مردم منجر شد.

به گزارش این منبع، حملات توپخانه ای به استان جوف در شرق یمن نیز کشیده شد و جنگنده‌های نیروهای منصور هادی منطقه غیل در شمال این استان را دو بار گلوله باران کردند.

همزمان با این حملات، نیروهای ارتش یمن در  دو منطقه "خب و شعف" در در شمال جوف نیز با نیروهای ائتلاف سعودی و منصور هادی به شدت درگیر شدند.

 بنابر گزارش یک منبع نظامی یمنی، در حملات توپخانه ای ارتش به مواضع نیروهای منصور هادی در منطقه "خنجر" در استان جوف، شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند.

 در استان صنعا نیز ائتلاف سعودی حملات هوایی سنگینی به پادگان حفا در منطقه نقم در شرق این استان داشت.

تعز نیز از حملات ائتلاف سعودی در امان نماند و منطقه ساحلی زاهری در غرب این استان مورد سلسله حملات هوایی شدید ائتلاف سعودی قرار گرفت. شماری از خانه‌های مردم در جریان این حملات تخریب شدند.

ارتش یمن نیز مرکز نظارتی فواز و مرکز فرماندهی رجلا را در مرز عربستان، با پرتاب 15 موشک کاتیوشا هدف قرار داد. ارتش یمن همچنین در پاسخ به گسترش تجاوزگری‌های ائتلاف سعودی علیه مردم یمن، بیش از 90 موشک کاتیوشا و خمپاره مناطق مخروق و اطراف آن و همچنین تسلیحات عربستان در شرق سقام را در مناطق مرزی یمن و عربستان هدف قرار دادند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار