اصفهان؛

عزت بگوویچ وارد اصفهان شد

رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین و هیأت همراه، روز چهارشنبه وارد اصفهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عزت بگوویچ صبح امروز در ادامه سفر خود به ایران وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.
وی هنگام ورود از سوی استاندار و مسئولان محلی استان اصفهان استقبال شد و قرار است در این سفر یک روزه ازآثار تاریخی این خطه دیدن کند.
استاندار اصفهان در مراسم استقبال از عزت بگوویچ با اشاره به جایگاه این استان در سطح منطقه و جهان گفت: اصفهان به عنوان یک خطه تمدن ساز ایران و جهان، دارای آثار تاریخی و فرهنگی زیادی است که برای مشاهده تمام آنها به زمان زیادی نیاز است.
رسول زرگرپور خطاب به بگوویچ گفت: سفر شما به اصفهان برای مشاهده این شهر تاریخی و زیبا بسیار کوتاه است و امیدوارم در این مدت کوتاه با ظرفیت های فرهنگی و هنری اصفهان آشنا شوید.
'
باقر عزت بگویچ ' رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین نیز گفت: 10 سال قبل نیز به شهر زیبای اصفهان سفر کردم و معتقدم اصفهان شهری تاریخی و دیدنی است.
رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین دوشنبه وارد ایران شد و در طول سفر چهار روزه خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی ، رئیس جمهوری و نیز رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
بوسنی و هرزگوین کشوری است در جنوب شرقی اروپا ، پایتخت آن سارایوو و مساحت آن ۵۱ هزارو 197 کیلومتر مربع است.
جمعیت بوسنی و هرزگوین بر اساس آخرین برآوردهای آماری حدود چهار میلیون نفر است که به زبان های کرواتی، صربی و بوسنیایی گویش می کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار