سمنان؛

كاهش تقاضا، بازدارنده‌ترين راه مقابله با قاچاقچيان كالا

ترويج فرهنگ مشاركت ، حفظ و گسترش نظم در جامعه، گامي بلند در تامين امنيت پايدار است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: ترويج فرهنگ مشاركت و سهيم كردن اجتماع در توليد، حفظ و گسترش نظم در جامعه، گامي بلند در تامين امنيت پايدار است.
سردار روح الامين قاسمي با اشاره به جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: مشكلات متعدد زندگي اجتماعي در عصر كنوني، نياز جامعه به الگوبرداري از سيره شهيدان را به وضوح نشان مي دهد.
وی هدف نهايي دشمنان انقلاب اسلامي در تقابل با ايران را براندازي نظام خواند و تاكيد كرد: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا با برگزاري يادواره‌ها و بزرگداشت‌ها، قويترين سلاح نظام اسلامي براي مقابله با جنگ نرم است.
سردار قاسمي به توصيه‌هاي مكرر فرمانده معظم كل قوا در حوزه جنگ نرم با عناويني چون، تهاجم، شبيخون و ناتوي فرهنگي اشاره و خاطرنشان كرد: دشمنان سال‌هاست كه از برخورد و تقابل فيزيكي با ملت ايران نااميده شده و از همين رو با استفاده از رسانه و فضاي مجازي به جنگ با كشور برخواسته‌اند.
وي ورود ساير دستگاه‌ها و به ويژه مردم در حوزه مباره با قاچاق کالا را ضروري خواند و تاكيد كرد: كاهش تقاضا در بازار كالاهاي قاچاق بازدارنده ترين راه مقابله با قاچاقچيان كالاست.
فرمانده انتظامي استان سمنان به نقش ساير دستگاه‌هاي دولتي و عمومي جامعه به ويژه نهادهاي فرهنگي در تامين امنيت اشاره و گفت: ترويج فرهنگ مشاركت عمومي و سهيم كردن اجتماع در روند توليد، تامين و گسترش امنيت، بسيار حائز اهميت است.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.