در دیدار هیئت دانشگاهی از کشور کره جنوبی با مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان، بر گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک دوجانبه تأکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این نشست محبوبی رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به امکانات و توانمندی‌های این دانشگاه و نیز تاریخچه همکاری های گذشته دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کره جنوبی، بر توسعه همکاری های علمی با نهادهای علمی و دانشگاهی این کشور تأکید کرد.

رئیس پژوهشکده ملی مطالعات بین‌المللی وزارت علوم کره‌ی جنوبی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، به تشریح فرصت‌های همکاری موجود میان دانشگاه‌های ایران و کره‌ جنوبی و نیز تسهیلات و بورس‌های دولت کره برای دانشجویان خارجی پرداخت.

دکتر کیم افزود: در حال حاضر دولت کره جنوبی سالانه 8 بورس تحصیلی کامل را به دانشجویان ایرانی که در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنند، اختصاص داده است.

در این دیدار نمایندگان دانشگاه‌های علم و صنعت سئول (SeoulTech) و چونگنام (CNU) کره جنوبی نیز در سخنانی با معرفی دانشگاههای متبوع خود، بر توسعه همکاری ها با دانشگاه‌ صنعتی اصفهان تأکید کردند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار