نماینده مردم تهران گفت: تحقق عدالت در جامعه با نبود توزیع عادلانه امکانات و یارانه در تناقض است.

دولت امکانات را بین آحاد جامعه عادلانه توزیع کند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اگرچه انتظار می‌رفت در لایحه احکام برنامه ششم به موضوع زنان و خانواده توجه بیشتری شود ولی ما از همکاران در کمیسیون تلفیق می خواهیم که به حوزه زنان توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مردم ما به حق ثابت کردند که در این سی و چند ساله  با نظام همراه بوده و شایسته تدابیر اجرایی توسط مسئولین هستند. به رغم شعاری که گفته بودند نفت را بر سر سفره‌های مردم می‌آوریم ولی اکنون پس از گذشت سال‌ها شاهد هستیم سفره‌های مردم چشم به راه تحقق آن شعار است چرا که اگر محقق می‌شد ضرورتی نداشت تا مقام معظم رهبری از بیکاری جوانان ابراز تأسف و ناراحتی کرده و امسال را سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه تحقق مفهوم عدالت اجتماعی بار بسیاری از مشکلات را از دوش جامعه برمی‌دارد، عنوان کرد: تحقق عدالت در جامعه با نبود توزیع عادلانه امکانات و یارانه تناقض داشته است، از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که امکانات را در بین همه آحاد جامعه عادلانه توزیع کند.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: ما در آستانه انتخاب سه وزیر معرفی شده از طرف دولت هستیم و شایسته است نمایندگان به دور از منافع شخصی و گروهی و در راستای تأمین منافع ملی افرادی را انتخاب کنند که با ارائه برنامه‌های راهبردی پاسخگوی نیاز و خواسته‌های مردم باشند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار