نماینده مردم شیراز گفت: برای جلب اعتماد مردم باید دادگاه‌های علنی در زمینه فساد مالی برگزار شود.

مفسدان باید در دادگاه علنی محاکمه شوند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اگر مردم در انتخابات خوش درخشیدند اکنون نوبت نمایندگان است تا به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: هدف انقلاب عدالت، آزادی، رفع تبعیض ناعادلانه در لایه‌های مختلف جامعه بود و یقینا عدم توجه به آن موجب فساد در جامعه می‌شود.

نماینده مردم شیراز تأکید کرد: نباید اجازه دهیم کسانی که عوام فریبانه شعار انقلاب سر می‌دهند، آرمان‌های انقلابی را خدشه دار کنند ما همواره شاهد مشارکت سیاسی مردم به ویژه مردم استان فارس به عنوان یک سرمایه اجتماعی در جامعه بودیم و اهمیت این سرمایه اجتماعی آنجایی مشخص می‌شود که رهبری پیش از انتخابات فرمودند اگر نظام را قبول ندارید ایران را که قبول دارید پس در انتخابات شرکت کنید.

رضایی تصریح کرد: مردم در دولت‌های قبل شاهد اختلاس‌های چند میلیاردی و دزدیده شدن دکل‌های نفتی بودند که باعث شد اعتماد مردم از دست برود، همچنین برملا شدن بسیاری از خلف وعده‌ها نیز موجب کاهش این اعتماد شد به همین جهت آنها باید شاهد برگزاری دادگاه علنی و پاسخگویی از سوی کسانی باشند که اعتماد ملی را خدشه‌دار کردند.

وی خاطر نشان کرد: بخش بزرگی از مردم زیر خط فقر زندگی می کنند، فساد و فحشا گسترش یافته است، جوانان ما دچار بحران هویت فرهنگی شدند اما علیرغم همه این مشکلات مردم نشان دادند که می‌توانند اعتماد داشته باشند و نظام را حمایت کنند که نمونه آن را در سال 92 و 94 دیدیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار