استاندار هرمزگان گفت: ظرفیت های هرمزگان می تواند زمینه ساز توسعه روابط تجاری و اقتصادی و سرمایه گذاری با کشور هلند باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،  جاسم جادری دیشب در دیدار با وزیر زیرساخت ها و محیط زیست هلند با بیان اینکه استان هرمزگان منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری است، افزود : امیدواریم ظرفیت های هرمزگان بتواند زمینه ساز توسعه روابط تجاری و اقتصادی و سرمایه گذاری با کشور هلند باشد. 

استاندار هرمزگان گفت: این استان ظرفیت ها و پتانسیل های خوب و مشابهی با کشور هلند دارد که از جمله آن ظرفیت های دریایی و ساحلی این استان است که می توان از آنها در برای تقویت روابط بهره برد. 

جادری افزود : کشتی سازی، بنادر و تاسیسات دریایی و بندری از ظرفیت های مهم هرمزگان برای سرمایه گذاری است. 

وزیر زیرساخت ها و محیط زیست هلند نیز در دیداربا استاندار هرمزگان در بندرعباس گفت: کشور هلند می تواند در زمینه توسعه بنادر همکاری مناسبی در هرمزگان داشته باشد 

ملانی شولتزفان هیگن افزود: در این سفر افراد متخصص در زمینه بنادر و دریانوردی ما را همراهی می کنند و می توانیم در این زمینه همکاری خوبی در استان هرمزگان داشته باشیم. 

وزیر زیرساخت ها و محیط زیست هلند افزود: بندر شهید رجایی از نظر لجستیکی و دسترسی شناورهای بزرگ، بندری حائز اهمیت و قابل توجه محسوب می شود و ما نیز در کشور هلند بنادر بزرگی داریم که زیرساخت هایی عالی دارند و دروازه ورود به اروپا محسوب می شوند. 

شولتزفان هیگن گفت: در این سفر علاوه بر بازدید از ظرفیت های هرمزگان در زمینه توسعه بندری نگه داری و لایروبی بنادر می توانیم همکاری خوبی با هرمزگان داشته باشیم. 

وی گفت: در کنار توجه به توسعه اقتصادی ما برای حفظ محیط زیست نیز مسئولیت داریم و باید در این زمینه کمک لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.