فرماندار سرخس گفت : امكانات ورزشي پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد و شركت بهره برداري نفت و گاز شرق در اختيار ورزشكاران ملي و حرفه اي شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسين سنجراني در مراسم تجليل از ورزشكاران برتر شهرستان با بيان اينكه برنامه ريزي اساس كار و پايه اصلي موفقيت ورزش شهرستان است گفت: امكانات ورزشي پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد و شركت بهره برداري نفت و گاز شرق در اختيار ورزشكاران ملي و حرفه اي شهرستان است و مي توانند براي آماده سازي و پيشرفت از اين امكانات استفاده كنند.

وی گفت: دولت علي رغم مشكلاتي كه روبرو بوده است در سه سال اخير با تدابير انديشيده شده و همراهي مردم در بخش هاي مختلف شاهد تحولاتي مي باشيم كه نتايج اين همدلي و همياري در جامعه و در بين اقشار مختلف قابل احساس مي باشد.

فرماندار سرخس با اشاره به پيگيري هاي ساخت ورزشگاه 5 هزار نفري گفت: با اقدامات انجام شده براي ساخت ورزشگاه 5 هزار نفري مي بايست اعتبارات ملي تخصيص يابد كه با هماهنگي نماينده شهرستان درمجلس شوراي اسلامي مكاتباتي در اين خصوص انجام شده است كه اميدواريم هرچه زودتر شاهد تخصيص اعتبار و نگاه ويژه وزارت ورزش و جوانان به اين شهر انرژي باشيم.

سنجرانی با تاكيد بر گسترش فرهنگ دوچرخه سواري و سه شنبه هاي بدون خودرو تصريح كرد: از يك سو مي طلبد مسئولان دستگاه هاي اداري و اجرايي در گسترش اين فرهنگ پيش قدم باشند و از سوي ديگر شهرداري سرخس مي بايست براي گسترش اين فرهنگ نسبت به تامين دوچرخه و اختصاص مكاني براي اين طرح اقدام نمايد.

وی گفت: در دو سال اخير اعتباراتي به بخش ورزش و جوانان تخصيص يافته است و حال شاهد تغييراتي در حوزه سالن هاي ورزشي و ساختمان اداري مي باشيم و اميدواريم اين روند و تغييرات در سال جاري ادامه دار باشد.

فرماندار سرخس با تاكيد برحمايت از ورزشكاران ملي خاطرنشان كرد: ورزشكاراني كه مدال هاي ملي و كشوري داشته باشند در الويت اشتغال مي باشند و حمايت هايي در اين خصوص خواهند شد.

سنجرانی اظهار داشت: با توجه به جمعيت بانوان در شهرستان مي طلبد سالن و پارك اختصاصي براي بانوان احداث و تخصيص يابد و بزودي اين طرح عملياتي خواهد شد.

در پايان از پيشكسوتان ، ورزشكاران ،داوران برتر تجليل شد.

انتهای پیام//م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.