قریب به 2 سال است که با برنامه در هیأت حاضر شدیم و حرکت رو به جلویی در کشتی اصفهان آغاز شده است که از رتبه 26 در فدراسیون کشتی به رتبه 13 رسیدیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هیأت کشتی استان اصفهان دیشب در جلسه هیأت رئیسه هیأت کشتی که در دفتر شورای شهر اصفهان و با حضور مسؤولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: قریب به 2 سال است که با برنامه در هیأت حاضر شدیم که در ابتدا کشتی در وضعیت خوبی نبود؛ کشتی اصفهان پیش از این جایگاه خوبی داشت اما در دهه گذشته رو به افول رفته است.

محمد مجیری افزود: کشتی با فرهنگ و دین ما عجین شده است و از ورزش‌هایی است که نماد پهلوانی و ایثار است و جای کار زیادی دارد.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان عنوان کرد: دوستان نظر بر کار کردن در رشته‌های پایه داشتند که در این حوزه کار کردیم؛ در این حوزه با برنامه کار کردیم که ماحصل آن اردوهای کشوری است.

وی خاطر نشان کرد: حرکت رو به جلویی در کشتی اصفهان آغاز شده است و از رتبه 26 در فدراسیون کشتی به رتبه 13 رسیدیم و در رده پایه در جایگاه کشوری در رتبه هشتم هستیم.

مجیری تأکید کرد: برخی از شهرستان‌ها و مناطق ما ظرفیت‌های فراوانی دارند؛ به عنوان مثال فریدن و زرین‌شهر شهرستان‌های پراستعداد ما هستند.

وی ادامه داد: همچنین در برخی مناطق مثل کهریزسنگ استعدادهای خوبی وجود دارد اما کمبود امکانات در این مناطق وجود دارد و آمار بزهکاری در این مناطق بالاست که می‌توان با احداث مکان‌های ورزشی، این آمار را کاهش داد.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: در آستانه مسابقات بین‌المللی به مناسبت روز کودک در 25 آبان هستیم که اتفاق خوبی برای کشتی استان است و در این مسابقات 24 تیم در رشته‌های فرهنگی و آزاد شرکت خواهند کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.