آبادان ؛

قطع درختان بلوار قدس آبادان برای تعریض خیابان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز آبادان، دلیل قطعی درختان میان بلوار قدس را تعریض این خیابان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسین جمال گلی با اشاره به پروژه ها و اهداف راهبردی که شهردار آبادان در راستای خدمات رسانی و تحول چهره شهر در نظر دارد، گفت: طرح تعریض بلوار قدس با هدف سهولت در تردد وسایل نقلیه و ارتقاع سطح ایمنی در محل انجام شده است.

وی افزود: بر این اساس هر گونه مانع در مسیر اجرای طرحهای عمرانی شهر به سرعت برداشته می شود تا شاهد اجرای پروژه های یاد شده باشیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز آبادان گفت: درختان کهور موجد در این بلوار در مسیر اجرای طرح قرار داشتند که بر اساس دستور شهردار و توسط عوامل شهرداری منطقه دو شهری قطع شدند.

جمال گلی افزود: به طور قطع پس از اتمام عملیات تعریض این بلوار به طور دوباره درختان زیباتری همچون انجیر معابد، برهان، پی پل، خرزهره، شاه پسند در انواع گونه های گیاهی سازگار با شرایط اقلیمی منطقه در این محل و سایر نقاط شهر کاشته می شود.

وی ، از شهروندان آبادانی خواست تا ضمن سعه صدر و صبوری آنان را در مدت اجرای این عملیات که با هدف خدمات صادقانه به شهروندان انجام می شود، یاری کنند.

در پی قطع تعداد زیادی از درختان کهور موجود در میان بلوار قدس آبادان از میدان طیب تا ایستگاه ۷ در روزهای اخیر، جمع زیادی از شهروندان آبادانی به این اقدام شهرداری اعتراض کردند که مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز آبادان دلیل آن را اجرای طرح تعریض خیابان عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
هیچ جای ایران اینطور درختان رو قطع نمیکنند از خبر گزاری باشگاه جوان خواهش میکنم دنبال کند ببینید اصلا پروژه ای قرار است اجرا شود از دادستان محترم آبادان خواهش میکنم به این موضوع ورود کند