افزایش ذخایر نفت خام آمریکا، بهای طلای سیاه را کاهش داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پس از آنکه یک گروه صنعتی گزارش داد ذخایر نفت آمریکا سه برابر آنچه پیش بینی شده بود، افزایش یافته است، بهای نفت با کاهش همراه بود و نفت آمریکا نیز زیر 50 دلار در هر بشکه معامله شد.

"مؤسسه نفت آمریکا" اعلام کرد ذخایر نفت خام این کشور در هفته منتهی به 21 اکتبر (30 مهر) به 4.8 میلیون بشکه افزایش یافته است. این درحالیست که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند ذخایر نفت خام آمریکا در این بازه زمانی 1.7 میلیون بشکه افزایش می یابد.

بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا با 56 سنت کاهش (معادل 1.1 درد) به 49 دلار و 96 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت خام برنت نیز با 67 سنت کاهش (معادل 1.3 درصد) به 50 دلار و 79 سنت در هر بشکه رسید.

مارکت واچ نیز در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. نامشخص بودن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سقوط ارزش دلار باعث افزایش بهای طلا شد. بهای طلا روز گذشته به بالاترین رقم در مقایسه با سه هفته گذشته رسید. بهای هر اونس طلا تحویل دسامبر با 9 دلار و 90 سنت افزایش (معادل 0.8 درصد) به 1273.60 دلار رسید. داده های موسسه "فکت ست" نشان داد این بالاترین رقم برای طلا از 3 اکتبر (12 مهر) محسوب می شود. بهای هر اونس نقره تحویل دسامبر نیز با 17 دلار و 6 سنت افزایش (معادل 1 درصد) به 17 دلار و 78 سنت رسید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار