معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: استان کرمان از لحاظ تعداد جلسات و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بین استان های برتر کشور در این زمینه می باشد.

رتبه برتر استان کرمان در فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین غفاری نژاد گفت:  ببش از 330 واحد در استان کرمان به علت های گوناگون تعطیل شده اند

وی افزود: اگر قبل از تعطیلی و در سال های گذشته این کارگروه ها به شکل جدی برگزار می شد تعداد واحدهای تعطیلی کمتر بود.

وی اظهار کرد:خوشبختانه استان کرمان از لحاظ تعداد جلسات و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بین استان های برتر کشور در این زمینه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: از اردیبهشت سال 95 تعداد 15 جلسه کمیته تسهیل رونق تولید در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزار شده است، تا کنون 522 واحد تولیدی در بخش تسهیلات متقاضی بوده اند که از این تعداد در کمیته بررسی 474 فقره مصوبه گرفته و نزدیک 900 میلیارد تومان مصوبه به سیستم بانکی ابلاغ شده است.

غفاری نژاد بیان کرد: از474 فقره مصوب شده تعداد 340 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه بوده اند و 134 واحد تولیدی درخواست تسهیلات سرمایه ثابت برای خرید تجهیزات و ماشین آلات را داشته اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر 49 قرارداد در حال انعقاد است و 40 فقره تسهیلات هم پرداخت شده است که ارزش تسهیلات پرداختی 64 میلیارد تومان می باشد، پیش بینیی ما این است که طی یک ماه آینده رقم پرداختی تسهیلات با کمک و مساعدت بانک ها دو برابر شود.
انتهای پیام/ح




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار