فرمانده لشکر پیروز 77 ثامن الائمه گفت : برنامه‌های دفاع مقدس موجب باقی ماندن خاطرات دفاع و همچنین یادآوری آن دوران، برای نسل‌هایی می‌شود که در آن زمان نبودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در دوسال گذشته با مشارکت شهرداری مشهد تحولات خوبی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به وجود آمده است.

وی با تأکید بر اینکه هر چقدر تلاش کنیم باز هم نمی‌توانیم گوشه ای از دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر در چندین سال بهترین هنرمندان جوانان و... با روش های مختلف سعی کنند درباره‌ی دفاع مقدس مطالبی نوشته یاتصاویری به ثبت برسانند بازهم نمی‌توانند تمامی حقیقت دفاع مقدس را بیان کنند.

امیر آذریان ضمن تشکر از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری مشهد، افزود: در این زمینه هرساله برنامه‌هایی برگزار می‌شود اما خوشبختانه در دو سال گذشته با تدابیر شهردار مشهد، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد و فرهنگسرای پایداری تحولات خوبی در برگزاری این برنامه‌ها به وجود آمده است.

 فرمانده لشکر پیروز ۷۷ ثامن الائمه گفت: به عنوان یکی از افرادی که در دانشگاه‌های مختلف، موضوعات دفاع مقدس را  تدریس کرده‌ام؛ معتقدم که جوانان به این مطالب و دانستن حقیقت ها نیاز دارند؛ کلاس‌های دفاع مقدس تنها ساعاتی است که تقریبا هیچ یک از دانشجویان غیبت نمی‌کنند و تکالیف خود را در رابطه با وصایای شهدا،خاطرات دفاع مقدس و...به خوبی انجام می دهند.

انتهای پیام//ف ف

وی خاطرنشان کرد: جوانان گمان می‌کنند ارائه این مطالب کار بسیار سختی است اما زمانی که با موضوع درگیر شدند استقبال بسیار خوبی از آن دارند.

انتهای پیام// ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.