معاون سياسی و قائم مقام وزير كشور گفت: برگزاری انتخابات از ديگر مسائل مهم در وزارت كشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مقیمی معاون سياسی و قائم مقام وزير كشور در همايش فرمانداران و بخشداران استان فارس كه با حضور استاندار فارس برگزار شد، گفت: امنيت در همه بخش ها به ويژه در برابر تهديدات، تهاجمات و فعاليت های گروه های معاند و تكفيری با توجه به وضعيت كشورهای همسايه بايد مورد توجه قرارگیرد و  آمادگی ارائه خدمات مستشاری به كشورهايی كه متقاضی هستند، را در زمينه حفظ امنيت داشته باشيم.
وی افزود: انتخابات در سال 94 به خوبی برگزار شد و در استان فارس نيز اين امر به خوبی انجام شد و بايد به حق الناس بودن رای مردم و صيانت از آن توجه ويژه ای  شود.
وی با تاکید بر اهميت رعايت قانون در برگزاری انتخابات بیان کرد: در انتخابات گذشته شرايطی فراهم شد كه مخالفان و موافقان دولت حرف هايشان را بيان كردند و جلسات انتخاباتی بسیاری در كشور تشکیل شد.
وی ادامه داد: در شرق و غرب كشورها، تحركات زيادی صورت مي گيرد اما انسجام و حضور به موقع  سبب شده است كه مشكلی برای كشور ايجاد نشود، و آسيب های فراوانی  که هم اكنون جامعه ما را آزار می دهد هيچ كدام در شان نظام مردم سالار دينی جمهوری اسلامی ايران كه قوانين آن از قرآن كريم درس گرفته است، نيست و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری انقلاب درباره آسيب های اجتماعی دستگاه های مسئول بايد هر شش ماه گزارش اقدامات فوق العاده خود را در زمينه رفع آسيب های اجتماعی را ارائه كنند.
معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور معيشت و اقتصاد مردم را از ديگر موضوعات مورد توجه وزارت كشور دانست و ادامه داد: دولت تدبير و اميد توانسته است در عرصه بين المللی برجام را به نتيجه برساند و فضای رونق اقتصادی را فراهم كند، که بايد به همه سياست های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.
معاون سياسی و قائم مقام وزير كشور با بيان اين كه دولت يازدهم موفق شد تورم را از 43 درصد به كمتر از 10 درصد، بيكاری را به حدود 13 درصد و رشد اقتصادی را از منفی 8و 6دهم درصد به حدود 4.4 درصد برساند، اضافه کرد: رشد 4.4دهم درصدی نشان دهنده شكل گرفتن رونق در كشور و ايجاد اميد در مردم است .
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.