حضور برگی زر می تواند برای پدیده مفید باشد؛

مهاجری: نتایج پدیده راضی کننده نیست/ تعطیلی زیاد از حد لیگ به ضرر تیم ها تمام می شود

سرمربی تیم پدیده گفت: نتایج ضعیف تیم نارضایتی کادرفنی را به همراه داشته اما با این وجود نا امید نیستم.

رضا مهاجری ، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی این هفته پدیده مقابل صبا بیان کرد: ما برابر صبا برای پیروزی به میدان می رویم. همانطور که تیم های رقیب از مساوی ما خوشحال می شوند ما هم از امتیاز از دست دادن دیگر تیم ها خوشحال می شویم.

وی افزود : سعی داریم با استفاده از درایت بازیکنان و برنامه های انجام شده توسط کادر فنی بتوانیم بازی خارج از خانه خود مقابل صبا را با پیروزی پشت سر بگذاریم زیرا سه امتیاز این بازی باعث می شود وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم تا در بازی های آینده بازیکنان تیم با انگیزه بیشتری به میدان بروند.

وی درباره نتایج ضعیف تیم پدیده در هفته های اخیر گفت: نتایج ما تاکنون راضی کننده نبوده اما ناامید نیستم زیرا شاگردانم تنها در بازی مقابل گسترش نتوانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و در دیگر دیدارها تیم ما بازی خوبی را انجام داد که البته موفق نبودیم، اما باید شرایط مان در جدول بهتر شود و از قعر جدول رها شویم.

سرمربی پدیده درباره امیدواری به حل مشکلات بعد از آمدن برگی زر به عنوان مدیر عامل به این تیم گفت: از وقتی تغییر و تحول در کادر مدیریتی یک تیم ایجاد می شود، نتایج مثبتی در بر خواهد داشت، از طرفی با توجه به شناختی که برگی زر از فوتبال مشهد دارد می تواند در این تیم موفق باشد.

مهاجری در مورد تعطیلی لیگ برتر به دلیل بازی های مقدماتی جام جهانی تیم ملی بیان کرد: ما در این زمینه صحبتهای زیادی را انجام دادیم وقتی که یک تیم دصدد پیدا گردن شکل واقعی است، لیگ تعطیل می شود که این جریان در عملکرد تیم ها تاثیر منفی دارد، فقط امیدوارم این تعطیلی های زیاد حداقل برای تیم ملی مفید باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار