بیش از 78 میلیارد ریال حامیان طرح اکرام به ایتام کرمانی کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال حامیان طرح کرام و محسنین بیش از 93 میلیارد و 406 میلیون ریال به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین مساعدت کرده‌اند، گفت: همواره حامیان طرح اکرام و محسنین با مساعدت‌های عاطفی، معنوی، نقدی و غیرنقدی خود یاری رسان فرزندان خانواده‌های تحت حمایت هستند.

وی تعداد ایتام دارای حامی در استان را 11 هزار و 704 نفر اعلام کرد و افزود: این ایتام توسط 24 هزار و 185 حامی خیر حمایت می شوند.

شیبانی خاطر نشان کرد: 7 هزار و 68 فرزند غیر یتیم (مشمول طرح محسنین) نیز تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که توسط هفت هزار و 672 حامی خیر حمایت می شوند و حامیان در کنار پرداخت سرانه ماهیانه به حساب فرزندان معنوی خود، خانواده‌های آنان را نیز در تامین جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، تحصیل و درمان یاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه هزار و 332 حامی محسنین و هزار و 138 حامی ایتام نیمه نخست امسال در استان جذب شده است، تصریح کرد: کمک های حامیان خیر به ایتام و فرزندان محسنین در نمیه نخست امسال نسبت به مدت مشابه ی پارسال رشد خوبی داشته است.

شیبانی با اشاره به اینکه طرح محسنین در جهت دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، گفت: این طرح برای حمایت مستمر از فرزندان غیریتیم توسط حامیان صورت می‌گیرد تا آتیه‌ای روشن را برای آنان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار