دوره آموزشی تخصصی وحدت رویه در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: دوره آموزشی تخصصی وحدت رویه معاینات در پزشکی قانونی روزهای 6 و 7 آبان در ساری برگزار می شود.

دکتر عباسی افزود: برگزاری دوره‌ های آموزشی یکی از سیاست‌های سازمان در راستای ارتقای سطح آگاهی، دانش و مهارت کارشناسان و پزشکان است که به صورت هدفمند و مستمر برگزار می شود.

وی گفت: کارشناسان بر حسب نیاز در این دوره های آموزشی شرکت می کنند و پس از گذراندن دوره ، ضمن بهره‌ مندی از امتیاز آموزش مداوم ، ازآخرین تغییرات و افزایش مهارت علمی نیز مطلع می شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران هدف از برگزاری دوره های آموزشی را رسیدن به وحدت رویه و اظهار نظر یکسان در مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور بیان کرد و افزود: در این دوره نیز مباحثی همچون مروری بر اناتومی ستون فقرات، بررسی قوانین مجازات اسلامی مرتبط، شکستگی ستون فقرات و وضعیت التیام آن ، صدمات نخاع ، معرفی کیس ، بحث و تبادل نظر وحدت رویه در کارشناسی ‌ها ارائه می شود .

دکتر عباسی گفت: دوره تخصصی آموزشی وحدت رویه در معاینات پیشرفته با حضور کارشناسان و پزشکان مازندران ،خراسان رضوی و شمالی ، کردستان ، سمنان ، گیلان و گلستان به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و آموزشی بیمه ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.