اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک رتبه نخست استان در ارزیابی استانی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیومرث آریان متین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک گفت: علاوه بر اندیمشک شهرهای ایذه و آبادان نیز در حزوه ورزش و جوانان به عنوان شهرستان های برتر سطح یک خوزستان معرفی و تجلیل شدند.

وی افزود: شهرستان اندیمشک در راستای اهداف عالی ورزشی و با توجه به تعداد مدال های جهانی و کشوری، خدمات اداری،رضایتمندی عمومی همچنین ساماندهی اماکن ورزشی موفق به کسب رتبه اول استان شد.

آریان متین اظهار کرد: در ماه های اخیر برنامه های منسجم ورزشی با هدف شکوفایی استعدادهای ورزشی در سطح اندیمشک انجام گرفته و هیات های ورزشی نیز با برنامه ریزی بهتر در حال فعالیت هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک بیان داشت: بهره گیری از استعداد و توانمندی جوانان در هیات ها و تیم های ورزشی، ساماندهی امور جوانان و توجه به ورزش های بومی از مهمترین اولویت هایی است که در اداره ورزش و جوانان اندیمشک مورد توجه است.

کیومرث آریان متین اذعان کرد: توسعه ورزش همگانی و برگزاری همایش پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش های پارکی نیز در دستور کار این اداره قرار دارد و پیاده روی همگانی نیز جمعه ها انجام می شود.

وی بیان داشت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی نیز با تلاش نماینده شهرستان و سایر مسئولان هماهنگی شده که در آینده نزدیک شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.

این مقام مسئول توجه به ورزش بانوان را از دیگر موارد مهم دانست و تصریح کرد: برنامه هایی برای اختصاص سالن ورزشی بانوان و حل مشکلات بانوان ورزشکار نیز برنامه ریزی شده است.

ورزشکاران اندیمشکی با درخشش در میادین جهانی و ملی به عنوان قطب رشته کشتی فرنگی شناخته می شوند.

حبیب الله اخلاقی کشتی گیر نام آور این شهرستان و دارنده 2 مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان، به عنوان سرپرست انستیتو کشتی منصوب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.