نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه نفوذ آمریکایی‌ها جدی است گفت: گر چه پروژه نفوذ از قبل هم بوده ولی حوزه آن در این زمان بسیار گسترده شده است.

اکبری/ ابراهیمی**** پروژه نفوذ آمریکایی جدی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی قدوسی در واکنش به بخش اول اظهارات علوی، گفت: رهبری فرمودند یک جریان منحط غرب‌گرا می‌خواهد امور کشور را به دست بگیرد و باید مقابل آن ایستاد.

وی در ادامه گفت: ملت عظیم ایران بدانند همان قدرت بازدارنده نظامی و شهرهای زیرزمینی موشکی راهبردی مأیوس کردن دشمنان در برابر تحریم نظامی با همان سطح در حوزه امنیتی و اطلاعاتی فعال است و نمی‌گذارد کشور ضربه‌ای از این ناحیه دریافت کند.

وی در ادامه با اشاره به درخواست علوی با درباره غیرعلنی شدن جلسه مذکور بیان داشت : بنده بر خواسته ایشان تأکید دارم که مجلس باید درباره پروژه نفوذ جلسه غیرعلنی برگزار کند تا اینکه آن گزارش مبسوط که در حوزه تهدید نظام در کمیسیون مطرح شده در مجلس قرائت شود و همه نمایندگان آن را استماع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برنامه نفوذ یک برنامه جدی آمریکایی‌ها است گفت: گر چه پروژه نفوذ از قبل هم بوده ولی حوزه آن در این عصر و زمان بسیار گسترده شده است.

وی با اشاره به اهداف پروژه نفوذ در کشور بیان داشت: هدف نفوذ بین مسئولان تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور است.

وی افزود: نفوذ مذکور در قالب مسائل فرهنگی، اجتماعی و در قالب بهانه‌های مختلف و فرصت‌های متمادی به وجود می‌آید و وقتی مسیر را در این فرآیندها مناسب می‌بیند عده و عُده خود را به کار می‌بندد بنابراین خطر اصلی مذکور آن خطری است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته است.

وی افزود: گر چه تاکنون مصادیقی از این موضوع مطرح و در رسانه‌ها منعکس شده ولی موارد کلی روی کاغذ نوشته شده که انتظار می‌رود آقای علوی تا جایی که می‌تواند درباره این موضوع مباحث خود را مطرح کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار