ارومیه؛

شورای دانش آموزی از ارکان اساسي مديريت مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: شورای دانش آموزی از ارکان اساسي مديريت مدارس به حساب مي آيند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ قدرت الله قاسمی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان فرداسازان نظام هستند و آموزش و پرورش هر اندازه كه بتواند براي پيشرفت علمي و اجتماعي دانش آموزان فضاسازي كند براي آينده نظام فضاسازي نموده است بی‌شک آموزش و پرورش شرایطی را فراهم کرده که دانش‌آموزانی سرزنده و پویا را به جامعه تحویل دهد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هر چه بتواند زمینه شکوفایی رشد و خلاقیت دانش‌آموزان را فراهم کند فردای پرشکوهی ترسیم می‌شود افزود: یکی از این زمینه‌ها ارتقاي اعتماد به نفس و تقويت باورهاي ديني و فرصت‌های شکوفایی و رشد دانش آموزان، انتخابات شورای دانش‌آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مديرمدرسه ، شورای مدرسه، انجمن اوليا و مربيان، شوراي معلمان و شوراي دانش آموزي پنج ركن اساسي مديريت مدارس به حساب مي آيند و مديران مدارس باید بدانند كه شوراهاي دانش آموزي بازوان توانمند مدرسه در عرصه هاي مختلف هستند.

قاسمی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید در تبلیغات خویش با صداقت و راستی حرکت کنند، خاطر نشان کرد: آنان نباید وعده‌ای دهند که توان انجام آن را نداشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.