فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: مهارت محوری و آموزش جهادی بايد سرلوحه کار يگان های انتظامی قرار گيرد.

مهارت و آموزش جهادی بايد سرلوحه کار قرار گيردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بني اسدی فر در جلسه نظارت تخصصي كه در شهرستان رفسنجان برگزار شد نظارت برعملکرد کارکنان را موجب پيشرفت اقدامات سازماني دانست و افزود: نظارت تخصصي عامل مهمي در اداره موفقيت آميز ماموريت ها و شناخت اشکالات و ابزاري است جهت رفع نواقص و معايب که موجب رشد و تعالي فردي ، سازماني و رسيدگي و حل مشکلات مي شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام واحدهاي انتظامي بايد با يکديگر تعامل داشته باشند و با استفاده از سرپنجه هاي خود در همه قسمت ها با ارتباط گيري صحيح و کار آمد با ادارات برون سازماني تمامي موانع و مشکلات پيش رو را در جهت رفع و کاهش آسيب هاي اجتماعي حل کنند.

سردار بني اسدي فر گفت: از کار کردن حالت جزيره اي بايد خارج و نقطه دور را ببينيم تا موضوعات را بتوانيم کنترل کنيم.

وي در ادامه لازمه کار مطلوب را اشراف واقعي و به روز از حوزه مأموريتي خواند و افزود: اگر اشراف اطلاعاتي کامل از حوزه استفحاظي خود نداشته باشيم نمي توانيم برنامه ريزي کنيم و به اهدافمان دست يابيم .

وي مهمترين سرمايه اجتماعي پليس را پشتيباني مردم دانست و گفت: جلب رضايت مندي و آسايش شهروندان هدف اصلي تمام ماموريت ها و اقدامات پليس است و بايد با تلاش شبانه روزي همه همکاران و ارائه خدمات شايسته و رفتار و اخلاق خوب و احترام به مردم اين مهم تحقق پيدا کند.

فرماندهي انتظامي استان در پايان اشاره اي به فريضه مهم امر به معروف کرد و گفت: قيام اصلي سرور و سالار شهيدان امر به معروف و نهي از منکر بوده است و ما بايد اين مهم را در خودمان تقويت کنيم و نسبت به اطرافيانمان عکس العمل انجام بدهيم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار