بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:بعید می دانم مدیران تیم به دنبال واگذار کردن امتیاز این باشگاه باشند، فقط به دنبال وقت خریدن هستند.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درمورد اعتصاب بازیکنان سیاه‌جامگان و عدم برگزاری تمرینات این تیم بیان کرد: ما می‌دانیم که تیم از این اعتصاب ضربه می‌خورد، اما ادامه دادن با این وضعیت به‌طور حتم شرایط را بدتر می‌کند. باشگاهی که هیچ پولی در حسابش ندارد، پس چطور می‌تواند تیم‌داری کند.

وی درباره اینکه چقد احتمال می رود خداداد عزیزی در این بی پولی سرمربی این تیم شود، گفت: با توجه به اینکه خداداد عزیزی قبلا هم با سابقه همکاری با این تیم را داشته است و شناخت کاملی که از مدیران این باشگاه دارد بعید است که در این بی پولی مفرط ریسک کند سرمربی گری یا مدیر فنی این تیم را قبول کند.مگر اینکه به حساب تیم پول واریز کنند در آن صورت وی به طور حتم در این تیم شروع به فعالیت خواهد کرد.

علی عسگری درباره اینکه با اعتصاب بازیکنان این تیم دردو هفته آینده لیگ برتر امکان دارد این باشگاه به لیگ سقوط کند، افزود: ما تا بدین جای از روی دلسوزی و بدون حتی یک ریال از این تیم بازی های خودمان را در لیگ برگزار کردیم، امیدوارم با توجه به اینکه تیم برای خانواده عباسی است یک فکر اساسی برای بهتر شدن اوضاع مالی این تیم در نظر بگیرند.معتقدم سایر بازیکنان هم احتمال دارد بدلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شوند.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا مسئولان باشگاه تمایلی به واگذار کردن امتیاز تیم شان به شخص دیگری را دارند یا خیر، گفت: بعید می دانم مدیران تیم به دنبال واگذار کردن امتیاز این تیم باشند، فقط به دنبال وقت خریدن هستند تا مانند گذشته تیم را بدون پول اداره و روانه مسابقات کنند.

وی درمورد رفتن رویانیان از این تیم توضیح داد: برایم جای سوال است که خانواده عباسی با دیگران چطور رفتار می کنند که هیچ شخصی حاضر نیست به کمک این تیم بیاید از این وضعیتی که گرفتار شده نجات یابد.

علی‌عسگر در پایان در واکنش به حرف‌های مالک باشگاه سیاه‌جامگان که گفته بود بازیکنان دروغ می‌گویند و حرف بی‌ربط می‌زنند، گفت: من تا همین امروز به احترام خانواده عباسی چیزی نگفته‌ام، اما واقعاً از باشگاه سیاه‌جامگان بی‌احترامی دیدم. ما بازیکنان چه گناهی کرده‌ایم که می‌خواهیم به تیم کمک کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار