وبسایت پلیتیکو در گزارشی، شکست قریب‌الوقوع دونالد ترامپ در انتخابات آتی آمریکا را پیش‌بینی کرد.

پلیتیکو: پنجره ورود ترامپ به انتخابات بسته شده است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلیتیکو، دو هفته مانده به برگزاری انتخابات آمریکا، پنجره ورود «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی آمریکا به انتخابات تقریباً بسته شده است. این در حالیست که «هیلاری کلینتون،» رقیب ترامپ از حزب دموکرات با موفقیت 15 روز پایانی را در ایالت‌هایی که بیش از 270 رأی دارند، سپری می‌کند.

برخی کارشناسان بر این باورند که ترامپ فرصت‌های زیادی را از دست داده و بسیار سخت است که بار دیگر به عرصه رقابت بازگردد.

«استیو دیس،» میزبان رادیوی آیووا که در رقابت‌های مقدماتی از «تد کروز» حمایت می‌کرد در این خصوص گفت: «رقابت به پایان رسیده است. ترامپ هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. او به دموکرات‌ها کمک کرد تا دیوانگی ترامپ را اثبات کنند. مردم همیشه فرد فاسد را بر فرد دیوانه ترجیح می‌دهند.»

از زمانی که رأی‌گیری به شکل مدرن آغاز شده، هیچ نامزد انتخاباتی به اندازه ترامپ با شکست مواجه نشده است. ترامپ با اختلاف 5.9 درصدی عقب‌تر از کلینتون است. 

با پایان‌یافتن مناظره‌ها و نزدیک‌شدن به روز برگزاری انتخابات، دیگر فرصتی برای ترامپ باقی نمانده که نظر مردم را به نفع خود تغییر دهد. این در حالیست که رقیب وی از حزب دموکرات – هیلاری کلینتون- از این روزهای پایانی لذت می‌برد.

در حال حاضر بزرگترین خطری که کمپین کلینتون را تهدید می‌کند، توقف تلاش‌ها پیش از موعد مقرر است. البته رئیس حزب دموکرات کارولینای جنوبی در مصاحبه‌های خود اعلام کرد سران این حزب در سراسر کشور هرگز نتایج کنونی را تضمین شده نمی‌دانند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار