گلزاده:بعد از انتخاب وزیر، مدیر عامل انتخاب می کنیم/وضعیت مالی پرسپولیس شفاف است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برقراری انضباط مالی اتفاق خوبی در باشگاه پرسپولیس محسوب می شود و به نوعی شاهد شفافیت مالی در باشگاه هستیم.

گلزاده : شفافیت مالی در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است/ تصمیم گیری برای انتخاب مدیر عامل بعد از انتصاب وزیر صورت می گیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : فرشید گلزاده در پایان جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: طاهری سرپرست باشگاه درباره نتایج جلسه امروز صحبت می کند به هرحال انضباط مالی یک اتفاق خوب در باشگاه پرسپولیس به شمار می آید. برای اولین بار اسناد مالی در جلسه هیئت مدیره بررسی شد  همچنین باشگاه در سال های گذشته هزینه های زیادی متحمل شد که باید این هزینه ها مدیریت شود.

وی درباره برنامه اردو تیم پرسپولیس گفت: برانکو پیشنهادی داده که طاهری قرار است در این مورد نظر دهد ما همه امکانات را فراهم کردیم تا اردوی خوبی برای تیم در تعطیلات برگزار شود.همچنین از نظر برانکو حمایت می کنیم.

گلزاده در خصوص تاثیر استعفای وزیر ورزش در وضعیت اعضای هیئت مدیره گفت: وزیر ورزش و جوانان باید نظر نهایی را درباره ترکیب هیئت مدیره بدهد.به هر حال باشگاه پرسپولیس ثبات پیدا کرده است.

وی درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در همه زمینه ها پشتیبانی خوبی صورت گرفته است، این نوید برای طرفداران تیم است که باشگاه حمایت کامل را انجام می دهد. ما از طاهری حمایت کامل داریم و امیدواریم نتایج درخشانی به دست آید.

گلزاده درباره اینکه پرسپولیس بر خلاف استقلال مدیرعامل ندارد تصریح کرد: دنبال این هستیم که این اتفاق بیفتد و باید با وزیر جدید در این مورد صحبت کنیم. هر وقت وزیر جدید مستقر شد این موضوع  را پیگیری می کنیم.

وی درباره کاهش رقم قرارداد برخی بازیکنان اظهار کرد : درباره قراردادها هنوز صحبتی نکرده ایم. عضو هیئت مدیره در پایان درباره شایعه تغییر حامی مالی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد :ما برنامه ای برای تغییر حامی مالی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار