نمایندگان وزنه‌برداری نوجوان ایران موفق به کسب مدال نشدند .

 به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از فدراسیون وزنه برداری در رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان ایران 2 نماینده داشت که در پایان حرکات یک ضرب هیچ کدام نتوانستند صاحب مدال شوند .

حمید موئدی با کورد 130 کیلوگرم یازدهم شد.

مهدی پاپی نیز با 123 کیلوگرم در یک ضرب جایگاهی بهتر از شانزدهمی به دست نیاورد.

ریتوارس سوهارویس از لتونی با رکورد 154 کیلوگرم مدال طلا گرفت. فلیپ سولیس از کلمبیا با 147 کیلوگرم مدال نقره را به دست آورد و کارن آواگیان از ارمنستان نیز با 145 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

در حرکت یک ضرب ؛ از آنجا که دو نماینده ایران خیلی زود بر روی تخته مسابقات آمدند نشان داد که در یک ضرب برنامه ریزی برای کسب مدال انجام نشده است.

مهدی پاپی اولین نماینده ایران در نخستین حرکت خود وزنه 123 کیلوگرم را به ثبت رساند. پاپی در دومین حرکت خود 127 کیلوگرم را نتوانست بالای سر ببرد. او در سومین حرکت خود نیز باز هم ناموفق عمل کرد و نتوانست از پس وزنه 127 کیلوگرم برآید . بنابراین با همان 125 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

محمد موئدی دیگر نماینده ایران نیز در حرکت اول خود وزنه 125 کیلوگرم را مهار کرد.  

برخواه سرمربی تیم ملی برای دومین حرکت شاگردش 130کیلوگرم را درخواست کرد که موئدی موفق به مهار آن نشد. در حرکت سوم بار دیگر پشت این وزنه قرار گرفت که این بار آن را بالای سر برد و سه چراغ سفید دریافت کرد.

انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار