همدان؛

نمایش آیینی «یک بیابان بی‌کسی» در ملایر

مدیر ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش آیینی «یک بیابان بی‌کسی» برای چهارمین سال در این شهرستان خبر داد.

نمایش آیینی «یک بیابان بی‌کسی» در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‌زاده با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف این اداره در طول سال جاری اظهار داشت: در ایام ماه محرم و صفر نیز برنامه‌هایی متناسب با این ایام در حال انجام است.

وی گفت: همیشه در ایام ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله(ع)، هنرمندان در هر رشته‌ای که هستند تلاش می‌کنند تا در فعالیت‌های و در زمینه تخصص هنری خود، ارادتشان را به امام حسین(ع) و حماسه کربلا نشان دهند.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به اجرای موفق اجرای نمایش آیینی «یک بیابان بی‌کسی» در سه سال گذشته از اجرای این نمایش برای چهارمین سال در ملایر خبر داد.

وی بیان کرد: این نمایش آیینی توسط گروه نمایشی «ماه و مها» وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نویسندگی مجید نورمحمدی و کارگردانی شیرین حبیبیان اجرا می‌شود.

جمالی‌زاده افزود: این نمایش چهارمین سال متوالی از هفتم آبان به مدت 10 شب در سالن الغدیر ملایر متفاوت‌تر از قبل اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایش بیش از 55 نفر عوامل و بازیگر حضور دارند و برای اجرای این نمایش به مدت یک ماه هر روز تمرین شده تا با آمادگی بیشتر، گوشه‌هایی از آن رشادت، شجاعت و ایثار در صحرای کربلا را در قالب نمایش برای مردم بازگو کند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایش آیینی «یک بیابان بی‌کسی» در پنج قسمت شامل واقعه شهادت حضرت علی اکبر(ع)، شهادت حضرت قاسم(ع)، شهادت حضرت عباس(ع)، شهادت حضرت علی اصغر(ع)، شهادت حضرت امام حسین(ع) و اسارت حضرت زینب(س) اجرا می‌شود که از شب ششم مجدداً تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.