آبادان ؛

اجرای پروژه‌های عمران شهری در شادگان

پروژه‌های عمرانی شهرداری شادگان با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مزبانی  شهردار شادگان در بازدید از پروژه‌های در دست احداث شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت، خواستار اهتمام جدی در روند آماده‌سازی پروژه‌های عمرانی شد.

حسن مزبانی پور افزود: برای توسعه و عمران این شهر، پروژه‌های مختلف عمرانی شهری و خدماتی در نقاط مختلف شهر شادگان با سرعت و کیفیت چشمگیر در حال اجراست.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه زحمتکش شهرداری که در راستای عمران و آبادانی شهر تلاش و کوشش کرده‌اند خواستار شد تا نیروهای شهرداری تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم، این پروژه‌های عمرانی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

شهردار شادگان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر شادگان کارایی و سرعت چشمگیر اجرای پروژه‌ها است به طوری که این پروژه‌ها بتوانند در خدمت به منافع عمومی شهر بوده و سبب رفاه حال شهروندان شوند.

مزبانی پور افزود: امیدواریم با سعی و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری شادگان بتوانیم هر چه سریع تر پروژه‌های در دست اجرا را به بهره‌برداری رسانده تا بتوانیم در راستای خدمت رسانی به شهروندان شادگانی گامی اساسی برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.