ممبینی:

مبلغ پاداش تیم‌ملی جوانان در جلسه هیات رئیسه مشخص می‌شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تیم‌ملی جوانان در صورت راهیابی به جام جهانی، پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کند اما مبلغ پاداش در جلسه آتی هیات رئیسه مصوب می‌شود.

مبلغ پاداش تیم‌ملی جوانان در جلسه هیات رئیسه مشخص می‌شودهدایت‌اله ممبینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خوشبختانه امسال با تلاش تمام عوامل فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم‌ملی نوجوانان و بزرگسالان، فوتبالمان در وضعیت ایده‌آلی قرار گرفته و موفقیت‌های زیادی نصیب ما شده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم تیم‌ملی جوانان هم مقابل ازبکستان نمایش خوبی همچون دیدار با ژاپن و یمن انجام دهد و با اقتدار به جام جهانی راه یابد.

ممبینی بیان کرد: به طور حتم پاداش‌هایی برای تیم‌ملی جوانان درصورت راهیابی به جام جهانی جلسه هیات رئیسه مصوب می‌شود، به هرحال این مبلغ هنوز مشخص نیست اما سعی می‌کنیم با توجه به اینکه تیم ملی جوانان سال‌ها از حضور در رقابت‌های جهانی ناکام بوده است، مبلغ ویژه‌ای در نظر بگیریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال افزایش مبلغ پاداش تیم‌ملی جوانان در صورت راهیابی به فینال قهرمانی آسیا تصریح کرد: هدف اصلی فدراسیون فوتبال صعود این تیم به رقابتها‌ی جهانی جوانان است. به امید خدا اگر مرحله اول را با موفقیت طی کنند این احتمال را می‌دهیم که اآنها به فینال برسند و یا به قهرمانی دست یابند. در این شرایط مبلغ پاداش‌ها هم افزایش می‌یابد.

وی در پایان درباره اینکه آیا فدراسیون تمهیداتی در نظر می‌گیرد تا ماجرای پاداش تیم‌ملی فوتسال برای جوانان تکرار نشود خاطرنشان کرد: ما اشتباهاتی در پرداخت پاداش‌ها به فوتسالیست‌ها مرتکب شدیم اما باور کنید فدراسیون فوتبال با مشکلات زیادی مواجه است. با این وجود پرداخت پاداش ویژه به اعضای تیم ملی فوتسال در جلسه هیات رئیسه مصوب شده و به طور حتم در روزهای آتی این پاداش به اعضای کادر فنی و بازیکنان پرداخت میشود، چرا که نباید هیچ مصوبه‌ای در فدراسیون بدون نتیجه بماند. ما تلاش می‌کنیم مدیریت خوبی در پرداخت پاداش به جوانان داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار