شیراز؛

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برای اسکان دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: این دانشگاه دارای بیش از 14 هزار مترمربع خوابگاه دانشجویی است و ظرفیت اسکان تمام دانشجویان دختر و پسر را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی مهدی ‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان اینکه این دانشگاه دارای 15 هزار مترمربع فضای آموزشی است، گفت: این دانشگاه توانسته در تمام ابعاد توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش بارزی داشته باشد و در راستای سیاست‌ های کلان کشور قدم بردارد و در عرصه منطقه ‌ای باعث پیشرفت باشد.
مهدی زاده با اشاره به اینکه سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در مجموع 290 مترمربع را در بر می‌ گیرد، افزود: با برنامه ‌ریزی ‌های انجام‌ شده با تأمین اعتبارات یک سالن جدید چندمنظوره برای برگزاری امتحانات و همچنین کاربری ورزشی احداث شود.
وی با بیان اینکه درحال‌ حاضر این دانشگاه مجهز به یک سالن اجتماعات 680 مترمربعی است، تصریح کرد: این دانشگاه متناسب با دانشکده‌ های موجود دارای آزمایشگاه‌ های پیراپزشکی، فنی مهندسی و غیره با مساحتی بالغ‌ بر 550 مترمربع است.
او مجموع متراژ سالن ‌های ورزشی این دانشگاه را بالغ ‌بر ‌هزار و 600 مترمربع عنوان کرد و افزود: سعی بر آن است تا در آینده سالن ورزشی مجهزی در محوطه دانشگاه ایجاد شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.